2021. július 11., vasárnap

10

Karesz lehozott nagyimhoz a tüskevárunkba. Azt tervezem, hogy innen fogok dolgozni két hétig. Az elmúlt pár hétben mindketten kifordultunk önmagunkból, fáradtak és frusztráltak lettünk. Azt éreztem, hogy el kell távolodnom. Le akarok nyugodni, higgadtan látni a helyzetünket, dönteni a jövőről. Fáj a lelkem, és a szívem darabokban. Szeretjük egymást, de ez jelenleg nem elég a zsigeri különbözőségek áthidalására. Fáj, hogy nem tudom úgy szeretni, ahogy ő szeretné. A rengeteg beletett munka ellenére kudarc ez az elmúlt egy év, kudarc a szerelmi életem, értéktelennek érzem magam, és nem tudom, hogy hogyan tovább. Ma csak sírtam, és sirattam mindazt, ami volt, és ami lehetne. Keresztrejtvényt fejtettem, nagyokat aludtam a hintaágyban a fa alatt, és megettem fél tábla csokit. Este kigereblyéztem a hínárt a stég körül, és úsztam egyet a langyos folyóban.


Szeretném lerögzíteni az érzéseimet az elkövetkező napokban, hogy ha visszaolvasom, akkor lássam, hogy hogyan változtak, változtak-e, és mit tanulhatok belőle. Régen biztosan ugyanígy írtam volna a naplómat is.

12 megjegyzés:

  1. Sokat gondolok rád amiatt, amit egyszer az egyik Új Fiúval kapcsolatos bejegyzésem alá írtál Karesszel kapcsolatban.
    Szurkolok, hogy le tudd vezetni magadban ezt az érzelmi feszültséget, és végül olyan döntést hozz, amivel hosszútávon elégedett lehetsz. Légy erős, és öntsd a szíved a blogba, tényleg nagyon sokat segít abban, hogy jobban átlássuk-belássuk, mi is zajlik le bennünk pontosan.
    Kitartást! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen? mit írtam? :) biztosan fognak változni az érzéseim, ez az első most a legkétségbeesettebb volt, jó lesz visszaolvasni, talán kicsit kellemetlen is lesz, hogy mit hisztiztem itt.
      Köszönöm ♥

      Törlés
    2. A bejegyzésem arról szólt, hogy túlságosan különbözőnek érzem Új Fiút meg magamat, és emiatt folyton elmegyünk egymás mellett, és kevés a közös kapcsolódási pont, te pedig azt írtad rá, hogy nagyon egy cipőben járunk. Furcsálltam is, mert nemigen adtál ennek hangot a blogodban, de akkor most már értelek.
      Csak hallgass a megérzéseidre, és amit Bobe is írt, ne érezd kudarcnak, gondolj inkább arra, hogy ezek a tapasztalatok mennyit adnak majd hozzád a jövőben, sőt, már most is.

      Törlés
  2. Sajnalom :(.
    Mit jelent az, hogy nem tudod úgy szeretni, ahogy ő szeretné?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ő szenvedélyes, én pedig visszafogottabb vagyok. valahogy neki ez úgy jön át, hogy én nem vagyok elég elkötelezett. tudom, ez nem rólam szól, de azért túl jól sem esik.

      Törlés
  3. Sajnálom és kitartást kívánok! ❤

    VálaszTörlés
  4. Most elszomorodtam, hogy ezt a bejegyzést olvastam. És el is csodálkoztam, nem hittem, hogy a hosszabb hallgatásod oka esetleg ilyen szomorú ok lenne :(
    Kitartást kívánok és hogy jó döntéseket hozz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, annak az volt az oka, hogy nyaraltunk:) arról még nem is írtam, majd fogok. Köszönöm!!

      Törlés
  5. Nem szabad, hogy bármit is kudarcnak érezzél a kapcsolatból. Minden nap, amit boldogan töltesz el valakivel az gazdagít, akkor is, ha vége lesz. És, ha vége lesz az is beléd épül, tanít, alakít, formál.
    Kitartást ahhoz, hogy dönteni tudjál...

    VálaszTörlés