2021. július 12., hétfő

11

Úgy volt, hogy Karesz lejön egy napra. Örültem is neki, hogy megölelhetem, ugyanakkor azt éreztem, hogy ez még nem tenne jót a lelkemnek. Aztán a zivatarok miatt végül nem jött. Kicsit megkönnyebbültem. Ma üresnek érzem magam, lelkileg lemerültem, nullás üzemmódban csinálom a napot. A lelkemnek az tesz jót, ha nem használom, hogy addig is gyógyuljon. Reggel kivittem a szemetet, és elmentem a kútra vízért. Aztán hintaágy, keresztrejtvény, alvás. Délután pedig a szomszédunkkal elegyedtem szóba, aki mesélt az általa tervezett és jelenleg is készülő hajójáról. Nagyon jó volt hallgatni, ahogy egy számomra teljesen ismeretlen témáról beszél teljes átéléssel. Egész nap irkáltunk Karesszal, az időjárásról, ahogy jött és ment a vihar. Most ennél többet nem tudok érezni.

2 megjegyzés: