2021. július 21., szerda

20

Nagyon úgy tűnik, hogy sikerült diagnosztizálni a kapcsolatunkban beállott megrekedés okát. Ez pedig az, hogy nem együtt haladunk keresztül a párkapcsolati szakaszokon, és innen a disszonancia. Szerintem jót tett ez a távollét, hogy picit helyükre kerüljenek a dolgok. Bár persze lássuk ezt majd meg a hétköznapokban is, most még könnyen beszélek. Ettől viszont most nyugodtabb vagyok, mára a nap is kisütött, kellemes 25 fok volt egész nap. Hívásom is kevés, úgyhogy szinte egész nap az árnyas teraszról dolgoztam, a nagyim meg.. hát persze, hogy sudoku-t fejtett. Még jó, hogy több száz feladat van az újságban. Mondjuk ennek eredményeképp ma már nem olyan olajozottan készült el az ebéd, meg Teca néni is hanyagolva lett, de hát ugye a prioritások. Én meg úgy örülök, hogy elkezdődött a 'Házasodna a Gazda' (lehet megkövezni!), egyrészt, mert itt lent van kábé három csatornánk, amiből legalább kettő királyi tévé, szóval nincs nagy választék. Másrészt pedig, mert olyan jó picit eljátszani a gondolattal, hogy milyen idilli lehet a vidéki élet közel a természethez, állatokkal, nagy traktorokkal, és egy menő földesúrral.

2 megjegyzés:

  1. Örülök a párkapcsolati jó híreknek :) és továbbra is megy a drukk persze :)
    A Házasodna a gazda c. műsorba én is belefutottam és hát nem is tudom...nekem a gazda nem az esetem se külsőre, se belsőre, olyan...fura, meg az a rosszindulat, ami egyes lányokban megvolt :/ hát elvette a kedvem a műsortól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, a gazdák nekem sem az eseteim, de azért drukkolok nekik, meg a lányoknak is, hátha egyikből lesz tündérmese.. a rosszindulatú lányok meg úgyis mennek a levesbe, ki van ennek találva a dramaturgiája :D

      Törlés