2021. július 17., szombat

16

A vállam leszakad. Voltam a kútnál vízért, és bár talicskával hordtam haza a kannákat (helló 21. század!), azért a buckákon való csalinkázástól picit beálltak. Meg le is izzadtam. Úgyhogy ezután lementem úszni egyet, pakolgattam a hínárokat a lépcsőnél. A víz isteni langyos volt. Mostanában mesélte valaki, hogy a nyarakat a panellakásban töltötte a testvérével. Angival beszéltük tegnap, hogy mekkora szerencse, hogy a mi nyaraink helyszíne ez a vadregényes földdarab volt a folyó ölelésében, ami látott nagy pancsolásokat, kalandokat, fára mászást, tábortüzezést, vagy éppen bandaháborút. Karesz ma elfoglalt volt, picit meg is sértődtem, hogy nem foglalkozik velem annyit, de hát mit elégedetlenkedem, hiszen egy ideje én vagyok távolságtartó.

2 megjegyzés:

  1. Én sajnos mióta elköltöztem otthonról a kertes házból, kizárólag a panelben tölthetem a nyarakat. Lélekölő egy szóval kifejezve. De a gyerekkoromban bőven voltak bőven momentumok, amiket leírtál és nem is kicsit hiányoznak azok az idők.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom, hogy legyenek még olyan nyaraid, mint gyerekkorodban :)

      Törlés