2020. január 29., szerda

the totality of possibilities

El vagyok kényeztetve a hétvégékkel, szerintem most is kihoztam belőle a maximumot. 

Szombat reggel piacoztam, ami az egyik kedvenc hétvégi programom. Ezután kimentem nagyimhoz ebédelni. Hozzá már maga az oda és visszaút is egy fél napos program. Aztán kb. minden barátnőm lebetegedett, úgyhogy szombat este otthon maradtam és a reggel szerzett almából, körtéből és eperből megsütöttem életem első gyümölcspitéjét. Szerintem isteni lett. Bár inkább a sütés élménye és nem az elfogyasztása miatt csináltam, úgyhogy nem tudom, hogy hogyan fogom elpusztítani. Mondjuk jobb lett volna valakinek sütni, de ha egyszer lesz valakim, akkor legalább már nem leszek totál' kezdő.


Lujza-féle gyümölcsöspite

Vasárnap az épp nem beteg barátnőkkel a Mitzi nevű helyen bruncholtunk. Nemrég nyílt a Bartók Bélán, és gondoltuk kipróbáljuk, de eléggé szürreális élmény volt. Elsőnek érkeztem, és mikor beléptem, egy biccentésen kívül más kontakt nem érkezett a személyzettől, pedig szívesen megkérdeztem volna tőlük, hogy melyik asztalhoz szól a foglalásunk. Úgyhogy csak találomra leültem valahova, majd a következő 15 perceben míg vártam, egy aprócska szemkontaktust sem sikerült létesítenem velük. Az asztalon ott állt egy tábla, hogy rendelés a pultnál, amivel nem is lenne gond, de ennyi erővel kiírhatták volna azt is, hogy bármilyen interakció kizárólag a pultnál. Majd megjött barátnőm, aki bennfentes gasztro-celebként elmondta, hogy a hipsztereknél akkor vagy menő ha iszonyat lazának tűnsz és az arcodra nem ül ki érzelem (facepalm), és hogy a Bartók Bélán most nagyon megy ez a hipszteres új-hullám. Azt hiszem, megöregedtem! Kaptam viszont szülinapomra finom bort és egy képeslapot, ami egyben kupon egy csajos közös élményszerzésre, amit közösen találunk majd ki, hogy mi legyen az. Ez is lett a mottónk 2020-ra: gyűjtsünk élményeket. Szerintem nagyon jófej barátnőim vannak! :)

Cukkinis-gombás omlett á la Mitzi



Délután a sráccal találkoztam, de valahogy nem volt az igazi. Eleve megint csak két órája volt rám, rohannia kellett tovább, úgyhogy hiányérzettel búcsúztam el tőle. Aznap viszont kettő filmet is megnéztem, amelyek teljesen feltöltöttek. Az Aquaman egy könnyed filmecske, ami nem ígér többet annál mint ami, de éppen erre volt szükségem. Este pedig teljesen véletlenül a Tolkienre esett a választásom, és nem is számítottam rá, hogy ennyire meg fog érinteni. A film Tolkien fiatalkoráról szól, és legfőképpen a barátságról, melyet olyan kedvesen és szépen mutat be, hogy azt éreztem, hogy mégis szép az élet és van miért élni. Nézzétek meg ti is, ha szembe jön veletek.. pl. az HBO Go-n :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése