2020. január 19., vasárnap

cry for you

Szóval igazán nem panaszkodhatok, hogy nem vagyok elkényeztetve hétvégi programokkal. Ez a hétvége is elég pofássá sikeredett, holott ez a béna idő igazán nem segített benne, de f*ck this weather!

A hétvége nekem péntek este kezdődött a fodrásznál. Ő az a fodrász, aki imádja a munkáját, aki szívvel-lélekkel csinálja azt, és akihez nem kell kész ötletekkel menni, hanem leülök a székbe és ő teszi a dolgát, mert ismer és tudja az ízlésemet (mondjuk meglehetősen visszafogott vagyok, úgyhogy én lehetek neki az uncsihajú csaj). Ezután még volt egy órám, beugrottam a Westendbe és a leárazásokon lőttem magamnak kettő nadrágot és egy felsőt 70%-ra leárazva.

Ez a bermuda bulizni tökkkkéletes lesz.
Ezután a sommelier bandával találkoztunk egy borbárban. Voltak, akiket már egy éve nem láttam. Mikor tavaly januárban elkezdtük öten ezt a tanfolyamot, egy hónapon át minden hétvégét együtt töltöttünk egy tanteremben összezárva, napi 10 bort kóstoltunk le, és hát többek között a bor jótékony hatásának köszönhetően nagyon hamar egy szuper kis banda lettünk. Korban 30 és 50 között van a szórás, és iszonyat jófej, vidám és vicces mindenki, és hát van közös téma. A borválasztás mondjuk 5 borszakértőnek nem könnyű feladat: vagy negyed órát álltunk a pult előtt és mérlegeltünk, hogy akkor most pinot noir legyen, de az is melyik vidékről, melyik évjárat, jajj mégsem, inkább legyen syrah. Az enyhén kétségbeesett felszolgáló bár próbált segíteni, de annyira benne voltunk a diskurzusban, hogy feladta. Végül egy pohár Kreinbacher pezsgővel koccintottunk, majd mi lányok megszavaztuk egy új-zélandi 2018-as Two Rivers Sauvignon Blanc-ot, a fiúk pedig választottak egy dél-afrikai 2015-ös Klein Constantia cuvét, amit egy ausztrál 2016-os Dark Side of the Moon Shirazzal zártunk. Mind a borok mind a hangulat brutál jó volt, rengeteg sztorizgatás, nevetés volt és már be is jegyeztük a naptárba a következő tali időpontját.


A szombatot G. haverommal kezdtem, akinek segítettem megtervezni a konyha-fürdőszobáját, és most együtt elmentünk kiválasztani hozzá a csempéket. Elég trutyi idő volt, és jó sokat kutyagoltunk, de csempék kiválasztva, úgyhogy nagyon várom a folytatást.

Este a srácnak mentem el egy koncertjére Budapesten kívülre. Ő elektronikus zenét csinál és ez volt az első "fellépése", nagyon-nagyon készült rá hetek óta. Miután megérkeztem először tettem egy sétát a kis város központjában. Szombat ellenére egy lélek nem volt az utcákon. Vettem egy pohár forralt bort, és azzal mászkáltam a lapionokkal díszített macskaköves utcácskákon, nagyon hangulatos volt. Aztán bementem a galériába, ahol ő már zenélt, és annyira nem vágom, hogy egy dj-hez mikor lehet odamenni, úgyhogy inkább eltűntem a falakat borító festmények között. A tulajtól, aki egyébként végig egy félelmetes (busó?) maszkot viselt, kaptam egy rögtönzött idegenvezetést kedvenc rajztémája, a női nemiszervek világába. Azt mondta, hogy a turisták imádják ezt a témát és úgy veszik a képeit mint a cukrot. Erre nem voltam felkészülve, arra pedig főleg nem, mikor a túra végén megkérdezte, hogy állnék-e neki modellt. Thanks, but no thanks! :) 

A srácommal csak pár szót tudtunk váltani, ja és épp ott voltak a szülei, úgyhogy titokban találkoztam is velük, ez a srácot láthatóan egyáltalán nem zavarta. Még meghallgattam egy író bácsi egyik gyerekkori történetét, aztán eljöttem. Ezután egész éjjel szürreális álmaim voltak, szerintem egy időre elég dózist kaptam belőlük.

Ma bevásároltam, takarítottam és főztem gombás rizottót. Próbáltatok már fülessel a fejeteken főzni? Az én főzőtudományom mellett elég veszélyes hangok nélkül csak látvány alapján főzni, de most valahogy ahhoz volt kedvem, hogy üvöltessem a zenét anélkül, hogy a szomszédok átdörömbölnének. Ehhez a Bose QuietComfort masinám mindig partner. Egyik legjobb beruházásom volt, repülőutakhoz zseniális, szerintem viszem magammal Skandináviába is, ahol 5000 km-t fogunk buszozni, szóval jól fogok tudni vele aludni. Most pedig alig várom, hogy elkészüljön a meleg fürdőm és belehuppanjak egy pohár borral.

Ja, és ma ezt az örökzöldet üvöltettem. Küldöm sok szeretettel :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése