2020. január 12., vasárnap

good and bad. part good.

Ha hirtelen kellene válaszolnom arra a kérdésre, hogy mennyire volt mozgalmas a hétvégém, akkor azt mondanám, hogy eltelt, de semmi különös. Aztán elkezdek gondolkozni, és rájövök, hogy úristenmennyimindentcsináltam!

Szombat reggel leugrottam a Fény utcai piacra venni sok finom zöldséget és sajtokat a kedvenc zöldségesemnél és a kedvenc sajtosomnál. Imádok ott mászkálni, és a szemeimmel befogadni a sok színt és formát. És mennyire jó érzés, mikor az eladó már azzal vár, hogy "akkor ugye nem kérsz nylonzacskót, önthetem a vászontáskádba?"

Késői croissantos reggeli (kedvenc szombati programom!) a friss sajt-szerzeményekkel és koktélparadicsommal, majd spontán takarítás. 2kor random ránéztem a telefonomra, és épp írt egy haverom, hogy volna-e kedvem elmenni vele a Beugrót megnézni a Játékszínben. Ja, és az előadás 3kor kezdődik. Naná hogy volt, úgyhogy szélsebesen összeszedtem magam és mentem! Már rég nevettem ennyit mint ezen az előadáson, a színészek is láthatóan élvezték a játékokat, nagyon ajánlom mindenkinek, és garantáltan nincs két egyforma előadás :)

Késő délután mikor hazaértem már kopogtak a szemeim az éhségtől, úgyhogy nekiálltam megfőzni életem első sütőtökös marharaguját (köszi megint Ilonka!). Azt csak később vettem észre, hogy az elkészítési ideje 3 óra, úgyhogy addig lefoglaltam magam és túléltem. De a végeredményért megérte, isteni lett, és annyi maradt, hogy szerintem egész héten ezt fogom enni.

Este pedig megnéztem A két pápa c. filmet, melyet végigzokogtam. Arról az időszakról szól, amikor Ferenc pápát megválasztják, tele felvételekkel Argentínáról, amikor épp én is kint éltem. Elkaptak az emlékek és nem tudtam abbahagyni a sírást. Hiányzik Argentína! A film pedig zseniális, tele elmélkedésekkel, gondolatokkal az egyházról, két nagy színésszel. Úgyhogy ha a Beugróra nem sikerülne bejutnotok, legalább ezt nézzétek meg :)

Ma pedig anyuékhoz mentem ki, ahol megünnepeltük a szülinapomat, majd elmentünk Decathlonba cipőt és túranadrágot nézni. Nyáron megyünk egy skandináv körútra (alig várom!) és meleg ruhákat nyáron itthon nem fogunk találni, úgyhogy most kell betáraznunk hogy túléljük az északi sarkkör klímáját. Meg gazdagabb lettem két nadrággal, amit még karácsony előtt hagytam anyunál, hogy méretre igazítsa őket. Milyen jó ha valakinek az anyukája varrónő!

Úgyhogy ez történt, valamivel több egy "eltelt"-nél, és még dolgoznom is kell holnapra. Szép vasárnap estét mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése