2020. január 11., szombat

koccintás

Tegnap olyat csináltam, amit eddig még soha: meghívtam a közelebbi barátaimat egy újévi (szülinapi?) koccintásra. Annyira nem szeretem magam ünnepelni, ezért nehezen vettem rá magam erre az akcióra. Izgultam is, mert nekem innen-onnan vannak barátaim, és legtöbbjük nem ismeri egymást, vajon ellesznek-e egymással. Aztán leszámítva azt, hogy a bárban egy társaság nem akarta átadni a helyet a lefoglalt asztalunknál (wtf!), melyet az üzletvezető erős fellépése oldott meg, végül egy egészen kellemes kis este kerekedett nagy beszélgetésekkel és sok-sok öleléssel és koccintással. Lehet, hogy hagyományt csinálok belőle :)

A hab a tortán pedig az volt, hogy éjfélkor találkoztam a sráccal a Margit hídnál és ketten elmentünk egy electro buliba. Bár változatlanul semmi nem történik közöttünk ölelésen kívül, csak "ismerkedünk", mégis szeretek vele lenni. Táncoltunk, dumáltunk és rengeteget hülyültünk.

Végül egészen jó kis szülinapi ünnepsorozatot kaptam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése