2020. január 24., péntek

hajamat fújja a szél

Ez a hét gyorsan elment.

Nappal jellemzően a munkahely és a startup között váltogattam a székhelyemet. Hétfőn este edzés, kedden egy régi főiskolai barátommal találkoztam, aki közel dolgozik a lakásomhoz, ezért ha épp itthonról dolgozom munka után havonta egyszer összefutunk és nagyokat sóhajtozunk, hogy mikor lesz már nyár. Később Zsuval telefonáltam, már több mint egy hete nem beszéltünk, ami tőlünk furcsa, mert eddig naponta írtunk egymásra, hogy Mizu!? De mindenki jól van, csak elfoglalt, és jól leápoltuk egymás lelkét. Szerdán a sráccal randiztam. Csak pár órát voltunk együtt, és bár terveztem neki elmondani, hogy tök jó lenne ha naponta keresnénk egymást, mint azelőtt, viszont annyira jó hangulatban telt az idő, hogy végül nem hoztam fel a témát. Meg a héten kezdett az új helyén, mondta is, hogy most kevesebbet lesz elérhető, úgyhogy annyira nem nagy a baj, csak a szokásos biztonságérzetemmel van a gebasz. Tegnap pedig megint edzés.

Aztán olyan is volt, hogy elmentem kivizsgálásra. Kiskoromban fenékig érő gyönyörű hajam volt. Aztán mikor már nagylány voltam (13 éves!) és már ciki volt hajat növeszteni, akkor levágattam vállig érőre. Azóta viszont nem nagyon akar nőni, és a fodrászommal már minden praktikát bevetettünk - frissítő vágás, mindenfélétől mentes hajfesték, hajvitamin, szérum, sütővas mellőzése, stb. -, de így sem nő, és ő is csak tanácstalanul néz rám a tükörben a hátam mögül. Aztán van nekem a cég által magánorvosi biztosításom, úgyhogy gondoltam egyet és elmentem teljes kivizsgálást kérni hogy utánajárjak a dolognak. Úgy szeretnék egy nap megint szép nagy loboncot! A doktornéni pedig beutalgatott mindenféle földi jóra, úgyhogy a mai reggelt egy jó kis hajnali vérvétellel kezdtem, majd a délutáni hasi ultrahang miatt egész nap nem ehettem. Fridays rulez!

Ilyen hajat szeretnék.. a színe pedig állítólag "gombaszőke" és 2020 menő hajszíne lesz.

Az ultrahangon egy fiatal orvos fogadott, és picit mind a ketten zavarban voltunk, legalábbis én biztosan. Míg a géllel bekent bottal a hasamat simogatta, én pedig ezt behunyt szemmel tűrtem a fekvőhelyen, azon gondolkoztam, hogy vajon hány magányos nő fantáziájában kaphat egy ilyen ártatlan, amúgy rém unalmas vizsgálat erotikus töltetet. Ilyenkor áldom a tudományt, hogy az emberi fejekbe még nem látnak bele. Gondolom, hogy orvosnak lenni sem lehet mindig egyszerű, ha egyesek többet gondolnak egy érintésbe, mint ami. Egyik exem kardiológus volt, az legalább nem nőgyógyász, és általában idősebb páciensei voltak, úgyhogy azzal egész könnyen együtt tudtam élni, de szerintem tudnának páran kellemetlen szitukról mesélni!

A vizsgálat után farkas éhesen bevetettem magam a Bite-ba és megleptem magam egy almás-mézes-sonkás grill szendviccsel. Omg! Kitaláltam, hogy ilyet mindenképpen készítek otthon én is, imádom ezeket az édes-sós kombókat. Mostanában kicsit sokszor lepem meg magam mindenféle kajákkal, amitől inkább lelkifurdalásom van. Tegnap is Mekis elviteles zacskóval sunnyogtam haza az utcánkban, hogy lehetőleg senki ne lásson meg vele. Most viszont épp édesburgonyát sütök, ami a lelkemnek is jó lesz, a konyhát már kezdi belengeni az édes illat, ezt annyira szeretem! Aztán lassan indulok, mert este folytatjuk a munkát startuppéknál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése