2020. január 14., kedd

várakozás - vágyakozás

Tegnap felhívott a srác, amit nagyon vártam és nagyon örültem neki, mert ugye én most várakozó állásponton vagyok. Kicsit meg is könnyebbültem, hogy amúgy minden oké, még mindig szeretünk beszélgetni. Erre álmodtam egy furcsát. Épp egy Ausztráliából mentett kicsi koala hasát simogattam a gyerekkori házunk bejárata előtt, mikor tök véletlenül megjelent a kapuban öcsém, akit 7 éve nem láttam. Úgy állt ott kigyúrva, katonai ruhában (egyik sem jellemző rá), mint egy csatából visszatérő hős. Nagyon megörültem neki és úgy borultunk egymás vállára, mintha soha többé nem ölelhetnénk meg egymást. Aztán a házunk mögött megmutatta a kedvenc horgásztavát, és közben egy percre sem engedtük el egymás kezét. Az volt az érdekes az álomban, hogy bár számomra szomorú epizódokról szólt, ott akkor mégis minden idilli volt.. a koala puha hasa, a ház ahol felnőttünk, öcsém mosolygós arca. Úgy látszik, hogy ez a hét a nosztalgiáról és a mélyben rejtőző vágyakról szól?

Sky Girl

A tegnapi nap fénypontja pedig, hogy vettem a leárazásban egy nagy kiszerelésű Body Shop epres tusfürdőt, úgyhogy ezentúl este nálam eperillat lesz. A hab a tortán pedig vacsira a bundáskenyér volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése