2020. január 21., kedd

confession

Tegnap egy insta celeb megosztotta, hogy kisbabát vár. Aztán este barátnőm is elmesélte, hogy belekezdenek a baba-projektbe a férjével. Annyira nagyon örülök neki! Emlékszem, hogy mikor elújságolta telefonon, hogy a barátja megkérte a kezét, együtt zokogtunk örömünkben. Zokogtam az esküvőjén, és már most a gondolattól, hogy neki kisbabája lehet, elöntenek az érzelmek.

A mérhetetlen öröm mellé, pedig küzdök ellene, sajnos mérhetetlen szomorúság is társul. Mikor ilyen bejelentős, ultrahangos képeket látok vagy valaki elújságolja az örömhírt, összerándul a gyomrom és eszembe jut, hogy mélyen legbelül mennyire vágyom én is egy kisbabára. Csak sajnos még azt sem találtam meg, akinek szülnék.

30-on túl vagyok és ahogy a jelenlegi helyzet áll nagyon félek, hogy nekem sosem lesz kisbabám. Sokszor riadok fel éjszaka arra, hogy kifutok az időből, hogy körülöttem egyre több barátomnak van kisbabája, nekem pedig egy stabil kapcsolatom sincs jó ideje. Tudom, hogy a legtöbb amit tehetek, hogy nem görcsölök rá erre és hagyom, hogy történjenek a dolgok. A lelkemmel viszont ezt nem olyan könnyű megértetni, egyelőre nem is tudom, hogy hogyan tudnám megnyugtatni, de azon vagyok. Ma pityergéssel kezdtem a napot, de bejöttem a munkahelyemre és itt feltölt a sok mosolygós és kedves munkatársam, úgyhogy tudom, hogy a mai napom egyre jobb lesz.

5 megjegyzés:

  1. Még nem vagy elkésve :) Nekem egy csomó barátnőm 35 éves kora után lett anyuka, sőt olyat is ismerek, aki most 40 és most kezd el gondolkodni, hogy családot alapít. El van tolódva a mai világ, most már inkább arra néznek furán, aki a huszas évek elején szül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen! A fejem ezt tudja, csak a lelkemet kellene erről meggyőznöm :)

      Törlés
  2. Nagyon átérzem a helyzeted...én éveket vártam arra, hogy anyuka lehessek, mert a párom nem szeretett volna még családot alapítani, és, bár nekem volt párkapcsolatom, de ugyanezt éreztem, amiket te.
    Biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb a te időd is eljön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Akkor ezek szerint Neked sikerült? :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés