2020. január 16., csütörtök

napjaim lapjai

A napjaim mostanában arról szólnak, hogy a munkám és a startuppos meetingek között ugrálok, csak éppen a helyszín változik. Míg tegnap a startup bázisról dolgoztam, ma a munkahelyemről voltam. Van, hogy felveszem a laptopom és elindulok egy megbeszélésre, és egy másodpercig elgondolkozom, hogy akkor ez most melyik meeting is lesz? Aztán hirtelen beugrik, és az agyam hangolom is a megfelelő frekvenciára.

Az egyik ilyen megbeszélés után mikor mentem vissza a helyemre, egy rózsaszín virág várt az asztalomon, amit a munkatársaimtól kaptam születésnapomra. Aztán mikor megfordultam, már ott álltak mind mögöttem és kívánták a szülinapokat, úgyhogy volt sok puszi meg ölelés. Annyira édesek, hogy gondoltak rám. Szegénykéknek nagy fejtörést okozhattam, mert mivel teljesen kiszámíthatatlanul járok be, ezért nem tudtak készülni. Mikor ma reggel megláttak gondolom lemehetett a drót, és gyorsan kitervelték az akciót. Nagyon cuki munkatársaim vannak! :)

Ma a startuppos megbeszélés is egészen jól sikerült, azt hiszem, hogy kezdünk összecsiszolódni. Már nem akartuk kinyírni egymást, bár videohívásban ez nehezen kivitelezhető, cserébe mondjuk megint lefáradtam. Sok szempontból jó, hogy különbözőségünk az erősségünk, de ez ugyanannyira fárasztó is, hogy mindent el kell magyarázni, hogy miért gondolom így vagy úgy, és persze ez oda-vissza. Szóval néha azt kívánom, hogy bárcsak olyanokkal dolgozhatnék, akikkel fél szavakból is megértjük egymást. De gondolom ez is kialakul majd, a lelkesedés 5-ös skáláján tartom a stabil 4-est.

Esténként pedig edzeni járok, majd ismeretlenekkel jókat nevetgélek a konditerem félhomályos szaunájában. Ezért mondjuk múltkor ránk szóltak, hogy fogjuk már be és kussban szaunázzunk. Úgyhogy már nem merek én kezdeményezni, inkább csak becsatlakozom beszélgetésekbe. Pár hete ugyanez történt egy buliban is: barátnőmmel táncolunk a dj pult előtt, kezünkben egy fröccs és közben dumálunk, majd egy csaj előttünk lepisszegett minket, hogy csendesedjünk el, mert szeretné hallgatni a zenét. Rengeteg buliban voltam már, de ez most egy új hullám, hogy csendben illik bulizni; vagy ilyen szabály eddig is volt, és eddig csak inkább eltűrtek minket, semmint hogy ránk szóljanak? Valakinek van ilyennel tapasztalata?

Gym után aztán bódult fáradtságban hazavonszolom magam, majd utolsó erőmből turmixot gyártok. Tök izgalmas, hogy a hűtő bugyraiban felfedezett zöldség-gyümölcs kombókból mit tudok kihozni, és még egészséges is. Mondjuk ma este sütőtököt sütök, az illat pedig már kezdi ellepni a konyhát. Hát ilyenek vannak. Holnap pedig már péntek, az meg már majdnem szombat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése