2021. március 17., szerda

keepcup

Már reggel elterveztem, hogy ma a Rézkígyó kávéját fogom kipróbálni, úgyhogy egy félbehagyott hasizom gyakorlat után (néha megengedem magamnak, hogy ne fejezzem be) gyorsan megreggeliztem, és mentem is le kávéért. Már régen meg szerettem volna nézni a helyet, de eddig mindig zárva volt, ha arra jártam. Most viszont pár napja már tágra nyílt ajtókkal csalogatott. Az üzletnek tök jó industrial dizájnja van, és ami baromira tetszett, hogy a pulttal szemben van egy nagy és puha és hívogató kanapé. Egyszer majd tuti kipróbálom, de míg főtt a kávém, sokkal jobban érdekelt a falon lógó kávé ízjegyes kép. Mikor borszakértőnek tanultam, akkor ott is egy hasonló alapján kóstoltunk. A kávéról mezei fogyasztóként csak annyit tudok mondani, hogy finom volt, és szerintem jövök még ide.


Frissen szerzett kávémmal tettem egy kört, közben azon gondolkoztam, hogy mennyi kávéspoharat használhattam már el, és igazán beruházhatnék egy többször használatos keepcup bögrére. Mondjuk ki gondolta volna, hogy a járvány így elhúzódik majd és hogy csak to-go kávék lesznek. Úgyhogy új misszióm most egy keepcup levadászása lesz.

Ja, meg ilyen is történt a héten, az eprem komolyan vette ezt a szüret-témát:)

egy hete és most.. lesz szüret:)

1 megjegyzés: