2021. március 11., csütörtök

álmok

Ma még éppen elcsíptem az utolsó napsugarakat, mikor délelőtt lementem a szokásos sétámra felfedezni a környéket, kezemben egy kávéval. Eddig mindig vagy a Starbucksból vagy a My Little Melbourne-ből szereztem a kávém, ma viszont elhatároztam, hogy adok egy pofont a rutinnak, és új helyet fedezek fel. Így találtam rá a Daisuke-ra.

Az eladótól megtudtam, hogy ez a kávézó közvetlenül a Közép-Amerikai kávéföldekről hozza a babot, és hogy a 'főnök' most is épp Nicaraguában van lekóstolni az idei termést. Míg főzte le a zabtejes dupla cappuccinómat, közben lelkesen mesélt a termelőikről, és mutatta a különböző kávéikat, amiket hetente cserélnek a kávégépben. Abban a pillanatban nagyon szerettem volna én is kávé-kereskedő lenni, és nagyon szívesen kóstolgatnám a kávét most én is Nicaraguában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése