2021. március 12., péntek

hírfolyam...

Görgetem a Facebookot, olvasom a híreket: sportcsarnok épül, nem elérhető, nem kaptunk választ, titkosították, a kórházak bírják a terhelést, a kórházak az összeomlás szélén állnak, a munkahelyek megkapták a bértámogatást, a munkahelyek nem kaptak bértámogatást, baloldal, jobboldal, elsők vagyunk, utolsók vagyunk, Maldív-szigetek, Dubai, gyémántgyűrű, áprilisra oltunk be mindenkit, van oltóanyag, nincs oltóanyag, egy férfi és egy nő, Gyurcsány és Soros, Varga és Novák, cáfolják, vádolják, tagadják.. hányingerem van. Geez, vége lesz ennek valamikor? Ezt kérte valaki? Beszélhetek az illetővel? Vagy ez az elkövetkező egy évben csak rosszabb lesz? Mondjuk én vagyok a hülye, hogy ezt görgetem. Hol lehet kisállatos vagy virágos képeket nézni?

12 megjegyzés:

  1. Inkább a Pinterest-en nézelődj, ott még béke van és sok szép kép. ❤

    A fb gyomorforgató, minden egyes fb-on töltött perc egy elvesztegetett évnek érződik. Legalábbis én így érzem.
    Nem tudom, vége lesz-e ennek valaha is, erősen fontolgatom, hogy törlöm magam a social media minden felületéről.
    Szebb és élhetőbb jövőt mindannyiunknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pinterest jó ötlet, a lakberendezéses és körmös inspirációkat lehet, hogy akkor még bővítem pár témával ;)

      Törlés
    2. Lujza, nekem is főleg lakberendezős "mappáim" vannak Pinteresten, meg mindenféle kreatívkodós, receptes, divatötletes, cuki állatkás...stb. Annyira jó ez a Pinterest, még valamikor 2012 körül találtam rá és azóta is elég sokat nézegetem. :) Engem sokszor teljesen ellazít a szép képek látványa, amolyan vizuális meditációként tekintek a képnézegetésre.

      Törlés
  2. Egy időben nekem is tele volt a facebookom lélekölőbbnél lélekölőbb hírekkel, hülye ismerősök baromságaival, olyanokkal, amikre/akikre abszolút nem voltam kíváncsi, tényleg, az életkedvem elment néha ezektől. Akkor kezdtem gyomlálni, sorra leiratkozni, törölni, párhuzamosan pedig egy csomó, számomra érdekes és megnyugtató dologra feliratkozni. Így esett az, hogy mostanra javarészt már csak lovas, biológusos, és rennngeteg nyuszis kép jön velem szembe, és csak elvétve hírek, hogy valamit még tudjak azért a világról, de épp csak annyira, amennyire kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te valamit nagyon tudhatsz. ezt hogy kell, hogy épp annyi jöjjön, de még ne legyen sok? mert most épp nagyon lélekölő és fárasztó a hírfolyamom :/

      Törlés
    2. Régen nagyon sok híroldalt követtem, mára már azt hiszem, csak egyet, vagy kettőt, de volt, hogy azokat is benyomtam 30 napos szundira, mikor már nagyon sok volt. Leiratkozhatsz mindegyikről, és max egy-két naponta nézel fel szántszándékkal valami híroldalra :) De amúgy amikor én ezt csináltam, hogy egy ideig mindegyiket tiltottam, furcsa volt, hogy tényleg voltak dolgok, amikről lemaradtam, nem hallottam róla, sőt, néha a mai napig előfordul :D De nem mondanám, hogy annyira bánom, vagy hogy annyira mélyen érintene. Mostanában is pl. a vírussal, oltással kapcsolatban csak szakmai fórumokat követek maximum, gyorsabbak, hitelesebbek, mint pl. a random híroldalak amik úgyis lehozzák ugyanazokat a dolgokat csak hatásvadászabb címen (és több hülye kommentelővel).
      Nem mondom, hogy egyik napról a másikra alakítottam át a facebookomat (bár a nagyját egy fél nap alatt is ki lehet gyomlálni szerintem), de mindig igyekszem úgy rendezgetni ott a dolgokat, hogy tényleg ne azt érezzem, csak lehúz, akárhányszor felnézek. Persze, nyilván az embernek le kéne szoknia a közösségi médiáról, a törlés is eszembe jutott már nekem is, de nem igazán opció, hogy őszinte legyek; akkor meg már tényleg megpróbálom kellemesebbé tenni.

      Törlés
    3. Hatásodra csináltam egy kiadós tisztogatást Facebook-on, amúgy is tavasz van, a nagytakarítások ideje. 😉
      Köszönöm, hogy említetted ezt az opciót, mert bár időröl-időre eszembe jutott, hogy meg kellene lépnem a lehúzó oldalak kiirtását, valahogy mindig sajnáltam rá a szabadidőmet.

      Törlés
    4. Hát, nem hiszitek el, de igazából ennek a kommentfolyamnak hála jöttem rá, hogy az enyémre is ráfért már egy picit :D :D

      Törlés
    5. Igazából mindannyiunkéra ráfér néha, örülök, hogy te is tisztogattál. 😉😅

      Törlés
    6. amúgy eskü ugyanezen gondolkodtam, míg olvastalak, úgyhogy körbenézek, hogy miket követek.. eddig az ismerősöket "unfollow"-oltam vagy törölgettem le, azért ott is lenne néha mit gyomlálni, meg megnézem majd ezt a szundis dolgot.. végleg letiltani én sem szeretném, de valami okos középutat igen. Köszi a tippeket :)

      Törlés
  3. Én mindig felhúzom magam a facebookon, úgyhogy inkább nem is nézem. Jól teszed, ha te sem.

    VálaszTörlés