2021. augusztus 2., hétfő

emez

Hadd gratuláljak magamnak, vettem egy könyvet, amit pár oldal elolvasása után úgy érzem, hogy nem fogok kiolvasni. Ilyenkor mi van? Gondolom könyvet nem lehet visszavinni a könyvesboltba, mint egy ruhát, hogy bocsi, megpróbáltam, mégsem jött be. A kutya sem hinné el nekem, hogy egy hét alatt nem tudtam kiolvasni. Ugyanakkor könyvet a boltban sem lehet "kipróbálni", hogy ott tudjak dönteni. Ilyenkor annyira amatőrnek érzem magam. Valószínűleg egy könyv kiválasztásához sokkal több idő kell, utánajárás, vélemények elolvasása, belekukkantás az első fejezetbe, stb. Erre én, szembe jön egy könyvesbolt, kedvenc insta olvasómtól lementett, jónak tűnő könyv felfedezése, polcról elégedett leemelése, hátsó borítón az ajánló ízlelgetése, a könyv impulzív kosárba helyezése, majd otthon a sokadik vontatott olvasás után annak keserű felfedezése, hogy én nem erre számítottam, én ezt nem akarom. Ilyenkor mi van? Vajon visszacserélik? Vagy ha meggebedek is elolvasom? Vagy ez már az idők végezetéig a polcomon fog porosodni? Szerencsére vettem egy másik könyvet is, szintén impulzívan, úgyhogy míg most amazt ízlelgetem, addig kigondolom emez sorsát.

7 megjegyzés:

  1. Egy próbát lehet megér, ha teljesen újszerű állapotban van és megvan a blokk is. Szerintem megindokolni sem kell, de még akár az is lehetne, hogy vetted valakinek de neki meg közben meglett ez a könyv. A pénzt nyilván nem adják vissza de lehet hogy levásárolhatod. Ha ez túl macera vagy nem akarsz kockáztatni bejön-e vagy sem, hirdesd meg ár alatt Fb-s könyv adásvételi csoportokban (pl: https://www.facebook.com/groups/541146395924957), lehet lesz egy másik impulzusvásárló is, akinek pont tetszeni fog az alacsonyabb ár :)

    VálaszTörlés
  2. Vissza lehet vinni. :) Én legalábbis vittem már vissza Libribe, és szó nélkül visszavették, nem emlékszem, hogy volt-e opció a pénz visszaadásra, de én egyébként is egy másik könyvet szerettem volna helyette.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem visszaveszik, illetve kicserélik.

    VálaszTörlés
  4. Én már vittem vissza unokahúgomnak vásárolt könyvet, mert már megvolt neki, a Libri pénzt nem adott vissza, adtak egy ajándékkártyát, rajta a levásárolható összegel.

    VálaszTörlés
  5. Jajj, de szuper, nagyon köszönöm Nektek! Feltúrtam a szemetest, megvan a számla, ma teszek is egy próbát:)

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Nádas Péter: Egy ​családregény vége.. tök cikinek érzem, hogy egyszerűen nem tudok ráhangolódni. Itt is bocsánat az írótól! :/

      Törlés