2021. augusztus 15., vasárnap

váratlan utazás

A hétvége egészen rendhagyóan kezdődött, ugyanis Karesz utolsó pillanatban lőtt két belépőt a Szegedi Szabadtéri Játékokra, a West Side Story musicalre Alföldi rendezésében. Úgyhogy munka után 6-ra értem jött, és indultunk Szegedre. Az út első felében én vezettem, átverekedtük magunkat a délutáni csúcsforgalmon, suhantunk az alkonyodó autópályán, és pöccre kezdés előtt tíz perccel megérkeztünk a Dómhoz. Rengetegen voltak, mindenki szépen felöltözve, sokunknak ez lehetett az első színháza hosszú idő óta. Én is felkaptam a magassarkúmat, nehogy már kimaradjak a buliból! Tetszett a darab, jó volt újra színpad előtt ülni, a teret betöltő éneklést hallgatni, csoporttáncok lüktetését látni, nagyon tapsolni. A darab éjfélkor ért véget, hajnali 2-kor értünk haza. Én tíz perc múlva már arcon fekve aludtam.

Szombaton Karesz egész nap dolgozott, én pedig felkerekedtem, és elmentem fürdőruha után kutatni. Ahogy a kínálatot nézem, mintha csak neonszínű, rikító, ilyen-olyan mintás fürdőruhák lennének idén. Én egy egyszínű, egyszerű, visszafogott, klasszikus darabot keresek. Ilyen pedig aznap sem jött szembe, úgyhogy haza indultam a legnagyobb hőségben. A bubikat épp ellőtték előlem, maradt a gyaloglás és az árnyékról árnyékra való ugrándozás. Épp az egyik kihalt utcán bandukoltam, mikor észrevettem egy ajtó alatt egy régi munkatársamat. Felismert. Láttam én a facén, hogy nyitott egy kis üzletet covid alatt, most annak az ajtajában állt. Köszöntünk, nagyon gratuláltam neki, erre ő beinvitált, hogy megmutassa a kis műhelyt. Beszélgettünk munkáról, az elmúlt időszakról, közben a hátsó lábszáramon patakokban folyt az izzadság. Aztán váratlanul megkérdezte, hogy egyszer meginnék-e vele egy kávét. Egyáltalán nem voltam ilyen kérdésre felkészülve, most már mindenhol levert a víz, és valami olyat habogtam, hogy hát beülhetünk valamikor. Lehet az, hogy a tudtomon kívül engem randira hívtak? És mi van, ha tényleg csak beszélgetni szeretne valakivel? Hogy lehet egy ilyet kedvesen leszerelni, hogy ne legyen ebből egy tök kellemetlen szitu? Annyira bénának érzem magam, és most azt remélem, hogy nem fog rám írni.

Vasárnap Karesz szintén off, barátnőim mindenfelé vannak, úgyhogy ez ma egy Lujzás nap lesz. Kezdtem kávézóban (most onnan irkálok), olyan jó hűsek az utcán a reggelek. Majd a meleg elől otthon bezárkózom, redőny le, netflix be, talán kis pedikűr, arcpakolás - van egy csomó promó krémem -, és minden is befigyel mára. Azért már várom nagyon az esti zivatart!


https://www.dreamstime.com/evamask_info

Update: a könyvet visszavették, választottam helyette egy újat. Köszi mindenkinek a segítséget:)

6 megjegyzés:

  1. Mi 2 hete voltunk, és én egy kicsit elegánsabb ruhában voltam, és pont azt állapítottam meg, hogy igencsak túl vagyunk öltözve a pólós, rövidnadrágos, papucsos emberek között. :)))

    VálaszTörlés
  2. Az utunk meg katasztrófa volt, mondjuk innen piszok messze is van, de kb. mindenhol dugó volt, az autópályákon is ha már 80-nak mentünk tök jó volt. Mi ott aludtunk, tehát át kellett venni előtte a szállást, de pont ahogy leültünk kezdődött is az előadás, pedig azt hittük még vacsorázni is tudunk majd előtte simán. :))

    VálaszTörlés
  3. Haha, ez nálam úgy volt, hogy míg azon hezitáltam, hogy maradjon-e a sportcipő, vagy magassarkú legyen-e, addig csak nagyon csinosak jöttek szembe. Ahogy átvettem a szandált, akkor pedig inkább sportcipősöket láttam :D nem lehet, hogy nálad is így működött? Még szerencse, hogy árulnak ott legalább perecet, remélem, hogy nem maradtatok 3 órát étlen :/ Mit néztetek meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a mázli, hogy útközben megálltunk egy benzinkútnál, a pasim ivott kávét, és akkor vett két rétest, mert megkívánta, és azt megettük. Így valami azért volt a hasunkban, és igen, a szünetben vett perecet. :))
      Az Apáca show-t. Igazából kb. bármi lehetett volna, nekem is nagyon hiányzott már a színház, és mi akkor voltunk szabin, utána mentünk Füzérre, Szegedről, na az is elég durva volt. :) Országnéző autózás volt ez...

      Törlés
    2. Szegény pasim meg amúgy soha nem hord inget, de direkt most felvett, meg hosszúnadrágot is, szegény borzasztóan izzadt, kb. 36 fok volt akkor, este 10-kor kezdte érezni, hogy már nem szakad róla annyira a víz. :)
      De amúgy jó volt. Bár Alföldi nagyon gyengén énekel. Feke Pál viszont fantasztikus.

      Törlés
    3. Kalandos volt akkor :)) a Rómeó és Júliát láttam ott 3 éve, azt annyira nem szerettem. Az Apácashow viszont érdekel.

      Törlés