2021. augusztus 17., kedd

helló ősz!

Sosem gondoltam volna, de nagyon bejön ez az időjárás. Picit sötét van ugyan, de az ablakok nyitva vannak, és míg a lakásban meleg van, kintről hűs szellő jön be. És még locsolnom sem kell ma. Már csak valami andalító lounge zene kellene, egy reggeli kávé, és teljes lenne a boldogság.

Az utóbbi napokban eléggé meggyűlt a bajom a meleggel. Már délelőtt csuktam az ablakokat, közben főállású redőnyhúzogatóvá avanzsáltam, aki a nap állását követve állítgatja le-föl őket, egyensúlyozva az égető napsugarak és a tök sötétség között. Redőnyből pedig nálunk nincs kevés.

Aztán eddig mindig azzal menőztem, hogy nekem nem kell légkondi, de idén olyan éjszakák voltak itt, hogy sűrűn kellett cserélgetnem magamon a vizes törölközőt. Két napja pedig éjjel kifeküdtem a nappaliba a légkondi alá hóangyalka pózban, és így aludtam reggelig. Tudom, ne nyivákoljak, inkább húzzak ki a belvárosból valami tisztásra. Na jó, szóval mielőtt bárki is megkövezne, én addig élvezem ezt az őszi időt. Szép napot Nektek is! :)



4 megjegyzés:

  1. Én egész eddig megingathatatlan voltam a nyár iránti örökös vágyódásommal. Ez idén nyáron megdőlt. Egyszerűen várom a hűvösebbet, unom, hogy nem tudok létezni ettől a hőségtől. Fura, hogy megváltoztatja ez az időjárás, mit szeretünk. Ez az első nyár, hogy nem bánom az ősz közeledtét.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon boldog vagyok, hogy végre kellemes, őszi idő van. Végre lehet rendesen létezni, sétálni, sportolni, kirándulni és nem kell egy nap 3x átöltözni :)).

    VálaszTörlés
  3. A nagy meleg sem volt jó,de én ma úgy megáztam és alul is öltöztem. Ma erre egész nap esett az eső :/ Az őszt amúgy én is szeretem, de a napsütéses, levélhullósat, nem a hideg, borongós, esőset.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. intéztem neked mára naposabb időt, csak hogy lásd kivel van dolgod :D

      Törlés