2021. augusztus 28., szombat

shop stop

A mai nap egy fontos mérföldkő. Eldöntöttem, hogy mától kezdve megpróbálok csakis fair trade, vagy organikus ruhákat venni. Azért csak mától, mert ma még elmentem pár berendelt cuccért, amit még múlt héten rendeltem (szerintem párat vissza is küldök belőle). És azért csak megpróbálok, mert még több ismeretet kell gyűjtenem a potenciális márkákról.

A héten kipakoltam a nyári cuccaimat, kiterítettem őket a nappali szőnyegére, és kiszedegettem közülük azt, amit idén még nem hordtam - és valószínűleg már nem is fogok. Azokat külön raktam, összehajtogattam, és beletettem egy zacskóba, hogy majd ha megint megyünk vidékre, odaadhassam a kis helyi barátnémnak. Mikor a maradékot visszahajtogattam a szekrénybe, és csak néhány, de gyakran hordott ing sorakozott a fogason, egyfajta megkönnyebbülés, szabadságérzet telepedett rám.

Ma, mikor elmentem egy berendelt cuccért, épp lógott az eső lába, úgyhogy picit még mászkáltam az üzletek között. Jó érzés volt úgy nézelődni, hogy tudtam, csak inspirációt gyűjtök, és hogy semmire nincs szükségem. Ez elég hiteltelenül hangozhat az új szerzeményemmel a hónom alatt, de talán az otthon a sarokban egymás hegyén-hátán álló dobozok látványa is kellett ahhoz, hogy akkor ezt most eldöntsem. Meglátjuk, hogy meddig jutok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése