2020. február 25., kedd

filmajánló

Egy filmajánló, mielőtt elfelejtem. A hétvégén keresgéltem imdb pontozás alapján az HBO-n, és rátaláltam erre a Temple Grandin c. filmre. Spoilerezés nélkül: bájos film egy autista lányról, az ő küzdelmeiről, felfedezéseiről, egy innovatív ötletről amit neki köszönhetünk, igaz történet alapján. Claire Danes szerintem nagyon jót alakít benne, iszonyat nehéz lehetett eljátszani ezt a szerepet. Ha tehetitek, nézzétek meg, szerintem nagyon szórakoztató és beszippant a történet.

*az előzetest csak angolul találtam meg, de HBO-n feliratozzák:)


3 megjegyzés:

  1. Igazán érdekesnek tűnik, Claire Danes amúgy is jó színész...Temple Grandin-ról azt hiszem már láttam egy másik filmet régebben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha esetleg emlékszel a címére, majd küldd át légyszi:)

      Törlés
    2. Egy dokumentumfilm volt, de a címére nem emlékszem sajnos. Igyeksztem rákeresni, közben számos autistákról szóló filmre bukkantam *-* Szerintem párat tuti megnézek, érdekel az ő kicsit sem egyszerű világuk.

      Törlés