2020. február 6., csütörtök

új irány

Mikor barátaim kérdezik, hogy milyen startup ötleten dolgozom, akkor mindig azt szoktam válaszolni, hogy majd ha lesz valami biztos, akkor elmondom, mert itt hetente változnak a dolgok. És tényleg!

Történt ugyanis, hogy hétfőn csapatot váltottam és most új startup ötleten fogok dolgozni egy új csapattal. Ezt a döntésemet több tényező együttállása váltotta ki. Először is kicsit kezdett elegem lenni a srácok folytonos nyüszögéséből, hol egyik veszítette el a motivációját, hol a másik, és emiatt nem tudtunk haladni a munkával. A múlt héten végül dobtuk a projektünket és egy újat kezdtünk el, melyért végre mindketten lelkesedtek. Én annyira nem, de tudtam volna vele élni. Egy másik csapat pedig szintén múlt héten jelentette be, hogy pont olyan tapasztalatú személyt keres, mint én. Úgyhogy adta magát a dolog, hogy vagy most váltok, vagy soha. Váltottam.

A döntést egyébként rengeteg vívódás előzte meg. Nem szerettem volna a srácokat cserben hagyni. Ugyanakkor azt éreztem, hogy az új projektünknél is mintha tőlem várták volna, hogy motiváljam őket. Nekem is fontos, hogy akikkel dolgozom, azok inspiráljanak. Az új csapattal úgy érzem, hogy ez működni fog, ők legalább olyan motiváltnak és őrültnek tűnnek, mint én. Nagyon várom a közös munkát!

Aztán mikor ezt a döntésemet elmondtam a srácoknak, ők bejelentették, hogy akkor ők feloszlanak. Úgyhogy most az van, hogy az új csapatommal folytatom a munkát, a srácok szüneteltetik a dolgot, én pedig remélem, hogy ők is rátalálnak a csapatukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése