2020. február 13., csütörtök

életek

Éjjel azt álmodtam, hogy kislányom született. Ráadásul a legutóbbi barátomtól, akit már egy éve nem láttam, és aki nem is Magyarországon él. Emlékszem, azon gondolkoztam, hogy hogyan mondjam el neki, hogy apuka lett. Csak írjam be chatbe? Telefonon? Vagy várjam meg míg hónapok múlva újra Magyarországra jön? Ráadásul azóta lett új barátnője, tehát lehet, hogy még rosszat is tennék vele. Meg emlékszem, hogy azon is gondolkoztam hogy milyen nevet adjak a kislányomnak, majd belémhasított a felismerés, hogy mivel apukája papíron nincs, ezért lehet, hogy az én vezetéknevemet kell majd viselnie, amire soha nem gondoltam volna. Ezen picit elszomorodtam. Gondoltam, hátha az exem beleegyezik majd, hogy az ő menő franciás vezetéknevét adjuk neki az enyém helyett. Közben néztem a babát, és a kis ujjai hasonlítottak az enyéimhez. Azon tűnődtem, hogy vajon ő rám fog-e hasonlítani ha felnő. Aztán felébredtem. Most picit szomorkodom.

2 megjegyzés: