2020. augusztus 2., vasárnap

haladgatunk

A lakással azóta semmi látványos nem történt. Azért írom, hogy látványos, mert azért elég sok pici dolog történt, csak még nincsen nagyon látszatja. Egyelőre úgy néz ki a dolog, mint egy puzzle, ahol pici lépésekben haladunk előre és csak egy idő után állnak majd össze a darabok egy egységes képpé.

Ott hagytam abba, hogy a lakást legyalulták, a falakat kiszedték és a törmeléket elhordták. Azóta elkezdték kiépíteni az elektromos vezetékeket, leszerelték a gázórát, felszerelték a vízórát, és elkezdték kivésni a vízvezetékek helyét. A lakók nem nagyon ujjonganak, a vízóra kiépítés miatti víz elzárása persze a múlt hét legmelegebb napjára esett, úgyhogy szegénykék az ajtók rácsai mögül lélegzetvisszafojtva és porzó szájjal várták, hogy mikor megyünk le a vizes sráccal a pincébe újranyitni a vizet. Utána újra barik lettünk a szomszédnénivel.

Volt kint felmérni a légkondis is, ennek eredményeképpen a légkondi átkerült az erkélyajtó mellől a két ablak közötti falrészre (ide raktam fel az alaprajzot). Kértem be árajánlatot H tarifás elektromosság kiépítésére, hogy a légkondival lehessen télen kedvezményes áron fűteni; azt is jönnek majd felmérni. Megvettem pár lámpát, és elkezdtem megrendelni a nyílászárókat. Kiválasztottam a padlót, a hétvégén pedig csempét néztünk, viszont ott elég nehezen tudok dönteni.* Szóval haladgatunk.


*Csempéből és színvilágból ilyesmik tetszenek:






2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az elképzelések, nekem is tetszik ez a színvilág és örülök, hogy ilyen jól haladtok. Nagyon nagy munka egy lakást A-tól Z-ig átrendezni, felújítani, de az eredményért megéri. Kitartást továbbra is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy munka tényleg, még nem látom a végét, de izgalmas:)

      Törlés