2021. május 29., szombat

bikiniszezon, hej!

Ma a H&M-ben van 20% leárazás, gondoltam, hogy elugrom megpróbálni pár fürdőruhát. Meh! Olyankor mi van, ha oltári gázul nézek ki bennük? Meg a próbafülkék fényét is milyen üzletpolitika szerint csinálják olyanra, hogy az minden bőrhibát kiemel? Nem tetszik se a csípőm, se a fenekem, marad a lepel, vagy egy krumplis zsák a strandra. Azért van remény, mintha jönnének vissza a 60-as évek csípőt eltakaró fazonjai. Mindenesetre szerintem én majd legközelebb a 20-as évek berobbanásánál fogok újra megpróbálkozni a fürdőruhákkal.

Azért jó dolog is történtek: 

  • a héten szétültettem a kis paradicsom palántákat nagy cserepekbe. Élvezem látni, hogy napról-napra erősödnek, van, hogy naponta többször kinézek az erkélyre, hogy minden oké-e a kis csapattal. Az eprek pedig ahelyett, hogy gyümölcsöt teremnének, elkezdtek hosszú indákat növeszteni. Gondolom, hogy földet keresnek, ahol megvethetik a kis lábaikat, de a misszió szerintem nem lesz sikeres, ha az erkélyről lefelé csüngedeznek.
  • a Casa de Papel második évada annyira nem tetszett, de aztán a napokban elkezdtem nézni a harmadikat és rájöttem, hogy az viszont tetszik, úgyhogy van új sorozatom. Meg kijött A Szolgálólány meséje negyedik évad is, kövezzetek meg, de én szeretem. Karesz ma dolgozik, úgyhogy ez a nap nálam a kanapén fog telni.
  • ma reggel végre eljutottunk futni. Ez úgy történt, hogy már hetek, sőt, hónapok óta terveztük, de hol az időjárás nem állt mellénk, hol nem tudtuk összeszervezni a reggeleket. Ma nem volt kifogás, kigurultunk a Városligetbe. Azt eddig miért nem tudtam, hogy hiper-szuper futókör van ott? Karesz is oda meg vissza volt két lihegés között, hogy milyen szép a park ezen része. A futás pedig tök jól esett. El is határoztuk, hogy heti háromszor megyünk.. mondjuk ismerem magunkat, úgyhogy nyugtával dícsérjük a napot!
És itt is nagyon köszönöm a kommentjeiteket a tyúkhúsleveses posztra, igazán jól esett.

3 megjegyzés:

  1. mondjuk én a H&M fényeit imádom, mindig oda megyek, ha egy kis önbizalomra van szükségem, klassz sárgásak a fények, ott fiatalnak és gyönyörűnek látom magam mindig, pedig a valóság nem az :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, akkor ez nekem nem jelent túl jót, ha még a H&M fényeiben sem látom magam szépnek :D mondjuk a Zaráé tényleg rosszabb, szóval végül is viszonyítás kérdése.

      Törlés
  2. lehet, ez a megvilágítás dolog attól is függhet, hogy fehéres vagy sárgás fénnyel világítják meg a próbafülkét, és kinek melyik szín áll jól/tesz jót. :)

    VálaszTörlés