2021. május 8., szombat

tavaszi tuning

Az úgy kezdődött, hogy Zsu barátnőm izgatottan újságolta, hogy megy lézeres szőrtelenítésre. Én meg csak bólogattam, hogy aha. Következő találkozásunkkor elmesélte, hogy már kétszer is volt, és hogy mennyire királyság és rock&roll, mert többet nem kell szőrtelenítenie. Én erre, hogy aha. Aztán múlt héten kerestem pünkösdre szállást akárhova is, de se szállást nem találtam, meg a védettségim is lejár addigra, úgyhogy van egy kihasználatlan szépkártyám, gondoltam üsse kő,  benevezek erre a szőrtelenítésre.

Majd mikor már a rendelőben vetkőztem épp anyaszült meztelenre, akkor egy pillanatra elbizonytalanodtam, de az asszisztens lány nagyon kedves volt, úgyhogy hamar feloldódtam. A kezelés csupán tíz perc volt, most két-három hetet kell várnom a következő kezelésig, addig meg izgulok, meg figyelem magam, hogy vajon mikor látom majd a változást.

A héten kaptam új hajszínt is, amibe épp szerelmes vagyok. A fodrászom szerint ő egy füstös hajszín, ami általában pár hétig tartja is a színét, majd állítólag a klóros víztől szépen-lassan besárgul, és huss füst. Úgyhogy beszereztem egy spéci sampont, ami hamvasan tartja a színt. Ezt még egy másik fodrász ajánlotta és bejött, csak a téli költözésben eltűnt. Ő az Osmo - Super Silver No Yellow. Érdekes módon egyik webshopban majd' 9000, míg egy kattintással odébb harmad annyiért ugyanazt megtaláltam.


Aztán a héten a lábamat is teljes pompába öltöztettem és kilakkoztam, hátha lesz idén szandálos idő. Idén még nem voltam szabin, úgyhogy szerintem májusban megint kiveszek egy olyan napot, amikor beiktatok kozmetikát meg masszázst is. A hétvégén szerintem a tavaszi ruháimat is kipakolom. Én már tényleg itt ülök az ajtóban teljes izgalomban, tavaszra készen, lenge ruhákkal, lakkozott körmökkel, csak jönne már az a jó idő!

2 megjegyzés:

  1. Te már nagyon érzed a tavaszt :) Lassan tényleg jöhetne már. Nem rossz lehet ez a lézeres szőrtelenítés, tekintve, hogy hagyományos eszközökkel mennyit kell szenvedni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem igazán tudok róla sem jót, sem rosszat mondani, kíváncsi vagyok az eredményre:)

      Törlés