2021. június 15., kedd

hell no.

Hétfőn nagyon szerettem volna kimenni a Kossuth térre, de nem találtam senkit, akivel mehettem volna. Ezért otthonról néztem a közvetítést, közben pedig a chat ablakban a sokszor elképesztően buta kommentekre reagáltam nagyon türelmesen. Áh, tudom, hogy ez sokszor veszett fejsze, viszont szerettem volna kiállni a meleg barátaimért, illetve ha már egy ember is elgondolkodik azon, amit írok, már megérte. Klasszik vélemények, hogy melegnek lenni betegség, hogy ők azért küzdenek, hogy szülhessenek (???), hogy az arcunkba tolják az irányultságukat, hogy a gyerekek attól lesznek melegek ha beszélünk nekik róla, és hogy a melegek miatt fog kihalni az emberiség. Szomorú, hogy sokan ezt tényleg így gondolják, és nem tudom, hogy ez az oktatás vagy a szexuális felvilágosítás hiányossága-e. Mindenesetre a vita szerintem jó dolog, amíg mindenki tisztelettel beszél a másikkal. 

Meg szomorú, hogy teljes értékű embereket fosztanak meg alapvető jogaiktól, és közben elvileg tanult (nem) emberek a gyerekekkel takaróznak. Szégyen, ami kedden a Parlamentben történt. Szégyenlem, hogy a homofóbia ma itthon elfogadott, és szégyenlem, hogy van képük összemosni azt a pedofíliával. Amúgy nem sok influenszert láttam a témában felszólalni, és szerintem ez is gáz. Értem én, hogy fontos a nagy követőtábor, és egy ilyen kiállással potenciális vevőket veszíthetnek. De szerintem ezt a nagy tömeget lehet jó ügyekre is használni. 

Akarom én, hogy a gyerekem majdan ilyen közegben nőjön fel és ilyen buta oktatást kapjon? Akarom én, hogy őt is homofóbnak neveljék? Akarom én, hogy elhazudják neki a valóságot? Ha úgy alakul, hogy meleg, akarom én, hogy kevesebb joga legyen? Hell no!

7 megjegyzés:

  1. Amikor az ostobaság a gonoszsággal párosul, akkor születnek ilyen törvények.
    Engem azért érdekelne, hogy ezt mégis hogyan fogják kivitelezni. Ha otthon a gyerekeder neveled, és tanítod őt, akkor elveszik tőled a gyereket a gyámügyesek? Vagy mi frász? Azért a mostani kisgyermekes korosztály java része már kiveszi a részét a gyereke felvilágosításából, tanulva abból, hogy ő mit kapott anno az intézményben, ami kb 40 év alatt semmit sem fejlődött - a világgal ellentétben.
    Influenszerek: most azért kicsit megnyugodtam. :D Kevés embert követek, akik nagy követő számmal bírnak, de mindegyik posztolt, vagy sztorizott ezzel kapcsolatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért remélem, hogy már nem lesz idejük érdemben bevezetni ezt az agymenést. asszem frissítem az instámat, én alig láttam valakit, mindenki csak a kuponkódjait tolja, tök ciki!

      Törlés
  2. Mielőtt bedarálják/elégetik (emiatt amúgy elég erőteljes dejavum van, ilyenről a németek múlt század eleji történelme jut eszembe), megrendeltem a Meseország mindenkié és Lawrence Schimel Micsoda család! könyveket a leendő gyerekeimnek... Szeretni emberi jog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy jó ötlet, lehet, hogy én is elnézek egy könyvesboltba, mielőtt hiánycikk lesz, vagy ahogy írod, bedarálják... :/

      Törlés
    2. Eredetileg nem terveztem, korábban nem gondoltam, hogy erre valaha szükség lesz a 21. században... Félve írom le (mert ma már annyira mást jelent az, amelyik kategóriába sorolnám magam), bár talán tudod is, hogy teszem ezt vallásos hívőként. Nyitottság, szeretet, elfogadás, ez az amit emberként tehetek. Nem hinném hogy mások stigmatizálása és az emberek feletti ítélkezés előrevivő lenne.

      Törlés
    3. erre azt tudom mondani, hogy Ferenc pápa argentin, és Argentína katolikus állam, és az egyik legliberálisabb az LMBTQ társadalmakkal szemben, szóval szerintem tökéletesen megfér egymás mellett a vallás és a homoszexualitás :)

      Törlés
    4. Van erről egy mém, hogy Jézust kérdezik, hogy akkor is szeretni kell-e az embertársunkat, ha az homoszexuális, mire Jézus azt feleli, hogy akkor is, ha hülye kérdéseket tesz fel. :)) A szeretet minden keresztény vallásban vitán felül áll.

      Törlés