2021. június 9., szerda

2400 Ft lesz

Tegnap random beültünk Karesszal a Stikába megreggelizni. Most az açaí bowl-t próbáltam ki, mert már sokat hallottam róla. Tetszik, hogy telis tele van gyümölcsökkel és a tetején magvakkal, és nincs benne se cukor, se semmi. Mondjuk amennyire egy egyszerű smoothie az egész, ahhoz képest majd' 2400 Ft-ba került. Mint egy főétel! Máshol is így meg vannak hülyülve az árak? Úgyhogy fogtam magam, otthon utánanéztem a receptjének, és ma reggel megalkottam a saját házi bowl-omat, az açaí por helyett kollagén por került bele, és szerintem lett olyan finom, mint a tegnapi. Maradt is belőle, az pedig landolt a mélyhűtőben egy befőttesüvegben. Nyáron, melegben (most!) szuper könnyű és hűsítő reggeli, Karesztól meg majd elkérem érte a 2400 Ft-ot.

recept bioveganbutik.hu-ról.

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki és biztos kevesebb pénzből is kijött, mint 2400 :( Sajnos még itt vidéken (Borsod megye) is sokkal drágább minden mostanában, képzelem akkor a fővárosban mi lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, sajnos olyan helyekről, ahova jártam régebben, most kifordulok. amúgy nem is gondoltam volna, hogy ilyen messze laksz:)

      Törlés