2020. május 31., vasárnap

viszlát május

Pár napja bújkált bennem valami, ma reggel pedig arra ébredtem, hogy fáj a torkom és a fülem, és a közérzetem sem a legjobb, így hát lemondtam a mai barátnőzős beülős programot, és itthon maradtam. Beöntöttem magamba vitaminokat, aztán maradt múlt hétről egy fél zacskó spenót, a héten pedig vettem spárgát, úgyhogy sütöttem spárgás-spenótos quiche-t, és délután aludtam egy nagyot. A kinti borús, szürke idő sem éppen a legnagyobb hangulatnövelő, és ma csak ahhoz volt kedvem, hogy a kanapémra telepedjek egy pokróc alá és olvassak meg filmezzek. Ma úgy vágytam volna kis szeretgetésre. Anyuék hívtak gyereknapra felköszönteni, az jól esett. Szóval itt így telt május utolsó napja. 
Na, de hogy lesz ebből az időjárásból holnap június?

A mai quiche.

1 megjegyzés:

  1. Szia, remélem már jobban vagy! Nekem is egész tavasszal fáj a torkom és el-vissza jön a hangom. Most már itt a nyár és csak kevesebbet leszünk betegek :D

    VálaszTörlés