2020. június 3., szerda

kettősség

Milyen játékot űz a sors. 

Ma voltam nőgyógyásznál egy kivizsgáláson. Már évek óta járok kivizsgálásokra, hogy kiderítsünk egy működésbeli eltérést, amit valószínűleg a hormonok okoznak. Zavar, és az önbizalmamra is hatással van, hogy eddig senki nem tudta ezt nekem helyretenni. Most kaptam egy újabb gyógyszert. Ilyenkor megint reménykedem, hogy ez most majd működni fog.

Aztán egy közeli barátnőm pedig éppen utána jelentette be, hogy kisbabát vár. És irtóra örülök neki, alig várom, hogy lássam őt és jól kikérdezzem, meg megpuszilgassam (vagy amit ilyenkor vírushelyzetben szabad) :)

Kicsit kettős érzésem van, mert a barátnőim egymás után jelentik be a kisbabát, én meg ott tartok, hogy egyedül vagyok és nőgyógyászhoz járok. Szóval felemás volt ez a mai nap, a nőiességem nincs épp kicsattanó formában, de nagyon szeretnék csak a jó hírre gondolni, úgyhogy tudom, hogy helyrejövök és közben örülök a barátaim örömének!

Meg azt hiszem, hogy megtaláltam a tökéletes falszínt:)






4 megjegyzés:

  1. Sajnálom, de legalább időben tudják kezelni és később nem okoz gondot. Én is hasonló cipőben járok, volt 3 nőgyógy. műtétem és a járvány előtt kaptam meg a vizsgálatkérőket a negyedikre :/ Ez néha le tudja törni az embert, de fel a fejjel, az egészség a legfontosabb.
    Gratu a jó színválasztáshoz!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nagyon drukkolok neked is, hogy minden rendben legyen, biztosan így lesz!:)

      Törlés
  2. Szia, nagyon eltűntél,minden rendben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, persze, minden okés, csak lakásfelújítok:)) írok róla nemsokára, kedves hogy írtál:)) remélem, hogy ott minden okés!!

      Törlés