2020. március 7., szombat

piacozgatások

Nemrég valahol azt olvastam, hogy ha valaki az idénynek megfelelő zöldségeket és gyümölcsöket fogyasztja, akkor nem csak hogy pont azokat a tápanyagokat viszi be a szervezetébe amelyekre éppen szüksége van, hanem ezzel a helyi termelőket is támogatja. Szerintem ez egy tök jó dolog, és az a célom, hogy ebben picit tudatosabb legyek. Szeretném ezzel azt is megtanulni, hogy mikor mi érik. Meg persze majd a testem is mondja hogy neki hogy tetszik a dolog:) 

Ezt a táblázatot kezdtem el használni, ami tök jól megmutatja, hogy melyik hónapban mi terem. A mai piacozásnak pedig itt az eredménye, úgy látszik ezek a március színei.*

A banán és a sajtok persze sosem hiányozhatnak.

*Frissítés: a sütőtökből azóta isteni sütőtökös rizottó készült. A receptet itt hagyom, hátha valakinek ez lesz a vasárnapi ebédje:)

3 megjegyzés:

  1. Mikor otthon laktam még, minden szombat hajnalban korán keltem és mentem anyukámmal a piacra (nosztalgiázós fej...). Megvolt a hangulata a piacozásnak, nem csak bedobáltunk mindent a kosárban, mint szupermarketben. Na és a minőség sem utolsó szempont.
    Nagyon jó dolgokat vettél :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tudom milyen, én apummal mentem mindig:)) (nosztalgiázós fej innen is..)

      Törlés
  2. Hasznos ez a táblázat, 1 hónap alatt ennek a bejegyzésednek hatására befészkelt az idény termékek fogyasztásának szemlélete a fejembe és most kezd beérni. Köszönöm

    VálaszTörlés