2020. március 10., kedd

beach body

Ha a Google Analytics legtöbbet keresett szavához hasonlóan lehetne nézni azt is, hogy mely kifejezések hagyják el az ember száját szezontól függően, akkor március-áprilisban a "beach body" biztosan előkelő helyen szerepelne. Ilyenkor már lassan de biztosan kezdődik az őrület, hogy az ember lánya fürdőruha-kompatibilisen nézzen ki a szezonra.

A héten a céges megbeszélésen a tervezett nyári programokról esett éppen szó, mikor munkatársnőm sutyorgásából hallottam ki ezt a kifejezést, és az
 agyam reflexszerűen kezdte átpörgette az opciókat, hogy milyen akciótervet kellene készíteni a nyári beach body eléréséhez.

Aztán eszembe jutott, hogy amikor a start-up időszak előtt időm még annyi volt mint a tenger, akkor reggelente toltam egy brutál' hasizom gyakorlatot, ami az utóbbi három hónapban a feledés homályába merült. Most viszont, mikor búcsút intettem a rohanós, stresszelős, nincsegypercemsem időszaknak, megint lett időm és a régi emlékek az akkori napi rutinomról mintha lassan kezdenének visszatérni. És ekkor beugrott ez a gyakorlat.

Beszúrom ide, hátha valakinek van kedve csatlakozni. 15 perces, de brutális (még úgy is, hogy sportoló voltam!), viszont nagyon jó érzés ezzel a hátam mögött elkezdeni a napot. Ha van esetleg nektek is valami jó gyakorlat, küldjétek. Vasárnap hónapok óta először csináltam meg újra a gyakorlatot (úristen milyen izomlázam van azóta!), és ezennel nálam hivatalosan is megkezdődött a beach body felkészülős időszak:)

6 megjegyzés:

  1. Lehet nézni... Google Trends :D

    https://trends.google.com/trends/explore?q=beach%20body&geo=US

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, köszi, ismerem :) arra gondoltam, hogy ha lehetne ilyen trendeket kreálni a szóban elhangzó kifejezésekről, arra is kíváncsi lennék :))

      Törlés
  2. Jajj, nálam is! :D Egy hónap múlva megyünk Portugáliába, és gatyába kéne ráznom magam addigra, az utóbbi pár hónapban nagyon elhanyagoltam a mozgást, hiányzik, meg az is, hogy tisztán egyek, úgyhogy pont tegnap indult nekem is az akció. :) Mondjuk nekem mániám, hogy lehetőleg ez ne csak egy pár hetes diéta legyen, hanem teljes életmódváltás, és általában szoktam is erre figyelni, de azért még így is vannak olyan időszakaim (nyilván), amikor kiesem a ritmusból. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez ismerős, és ha van bármi jó tipped ami neked nagyon bevált az életmódváltásban, akkor arra nagyon kíváncsi lennék:)

      Törlés
  3. Jó lehet ez a gyakorlat sor, de ha brutális, biztos hogy nem menne. Sosem voltam az a nagy sportember, sőt tesiből kettest kaptam középsuliban, mert sokszor be sem jártam. Ennek ellenére volt, amikor én is jobban rákapcsoltam az itthoni tornázásra. Most csak gyaloglok, több km-t naponta, inkább kihagyom a buszt-úgyis utálom-és sétálok. Tudom, többet kéne...meg abba kéne hagyni a nassolást is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a baj, hogy én baromi lusta vagyok eljárni mozogni, ezért a legpraktikusabb itthon. azért a gyaloglás is szuper, és még kevesebben is köhögnek majd rád:)

      Törlés