2020. március 17., kedd

napi rutin

Egyelőre úgy tűnik, hogy a home office-os életemben kezd beállni egy napi rutin. Reggel a hasizom gyakorlattal kezdek, utána munka, közben azon gondolkodom, hogy mit főzzek ebédre. Általában ez az alapján dől el, hogy mely alapanyagok vannak a legrosszabb állapotban. Ma pl. az egyhetes gombát és a tegnapi maradék medvehagymát kellett felhasználnom, ebből lett a.. találjátok ki.. medvehagymás-gombás rizottó:) Szerintem isteni lett, és letudtam a tiszteletemet a medvehagyma előtt. Holnap szerintem a szintén egyhetes céklával kellene kezdenem valamit.


Délután két meeting közötti szünetben kiültem az erkélyre napozni és bámultam le a parkra. Először kivittem magammal egy sálat, de olyan meleg volt, hogy egyből vissza is vittem. Helló, itt a tavasz!

Késő délutánra majd betervezek egy kis sziesztát, amit imádok, aztán este megnézem az aktuális híreket, jelenleg ez az egyetlen kapcsolatom a kinti nagyvilággal, majd egy meleg fürdő, egy jó film és közben a szokásos comb+fenék gyakorlatok. Újra rá kellene magamat venni az olvasásra, viszont általában egyszerre több könyvet olvasok, és nem sok kedvem van most kitalálni azt, hogy melyikkel hol tartottam.

Extrovertált barátnőim kezdenek nagyon szenvedni a bezártságtól, mert ennyit még soha nem kerestek mint ma. Mindenesetre itt is, meg a munkahelyen is azt tapasztalom, hogy az online kommunikáció egészen felpezsdült, sokkal sűrűbben írunk egymásra. Az elmúlt pár napban pár régi, távolban élő barát is spontán rám írt, hogy minden rendben van-e, hogy vagyok, én is egyből pingeltem a spanyol ismerőseimet a kijárási tilalom bevezetése után. Egyelőre nagyon élvezem a helyzetnek ezt a közösségteremtő erejét, és van egy ilyen utópisztikus képem, hogy ha ennek az egésznek vége lesz, akkor mint a II. világháború után a hippik, kiözönlünk majd az utcákra, és virágkoszorúkkal a fejünkön, egymás karjába kapaszkodva együtt fogjuk ünnepelni, hogy újra szabadok vagyunk. Gyanítom, hogy ez a romantikusabb verzió, de nekem így tetszik:)


Ez az egyik barátnőm mai segélykiáltása:)

5 megjegyzés:

  1. Nem tudjuk milyen jó dolgunk van amíg nem fenyeget az elvesztése :) Tetszik a romantikus verzó :D

    VálaszTörlés
  2. Introvertáltként engem ez a bezártság nem igazán zavar, bár ennyi lenne az egész.
    A rizottó nagyon jól néz ki. És ahogy olvasom, hasznosan telnek a napjaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Remélem, hogy ott is jól telnek a napok:)

      Törlés
    2. Köszi, telnek a home office rejtelmeivel :D :P

      Törlés