2020. szeptember 12., szombat

táncdalfesztivál

A nagy pakolásban az egyik pendrive-on megtaláltam a régi zenéimet, és tegnap este azt hallgattam, táncoltam rá, és már totál' nem emlékeztem a szövegükre, úgyhogy megkerestem őket a neten, és azt énekeltem. Igazi tinibuli hangulat kerekedett nálam:) Annyira jól visszahoznak zenék régi életérzéseket és emlékeket, meg tök vicces rájönni, hogy amit anno angolul halandzsáztam, annak igazából mi is az értelme.

Aztán voltak olyan számok is, amelyeket még szöveggel sem tudtam egy szuszra kiénekelni, de marha vicces volt próbálkozni. Belinkelek ide kettőt, kíváncsi vagyok, hogy kinek sikerül a számmal együtt énekelni.






2 megjegyzés:

  1. Woah...te ezeket a dalokat el tudod énekelni????Nem semmi :O Ügyes vagy. Múltkor én meg pakolásnál a régi mp4 lejátszómat találtam meg,de pechemre nem bírtam beindítani, pedig engem is érdekelt volna, milyen zenék vannak rajta, mert már nem emlékeztem pontosan.
    Remélem, jól halad a pakolás és az összeköltözés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, nem tudom őket elénekelni, összeakad a nyelvem :D húú, pedig biztosan tök nagy meglepetések is lennének azon az mp4-en :))

      Törlés