2020. szeptember 25., péntek

bürokrácia

A mai nap sikerrel jártam, elintéztem a légkondis hűtés-fűtés villanyóráját (H tarifa), pedig nem volt egyszerű menet. Minden tiszteletem azoké a biztonsági őröké és ügyintézőké, akik állják a várakozásba belecsömörlött, sokszor okkal frusztrált ügyfelek (panasz)áradatát. 

Mondjuk a fél órás várakozásban a sorstársiasság összehozott egy öreg bácsival, aki türelmesen várt egy, az ajtóba neki kitett faszéken; egy nyugalmazott informatikussal, aki ahányszor elkapta a tekintetem annyiszor kezdett bele  a mondókájába, hogy a jelenlegi kézi sorszámosztást milyen egyszerűen lehetne automatizálni, mert neki ez volt a munkája. Volt türelmesen mobilozó lány, egy ennél is türelmesebb srác, és a hitetlenkedő, reményvesztett asszony, aki már lemondott arról, hogy ő ma még bejut. Szóval hirtelen lett egy kis mikroközösségünk:)

Persze ha a telefonos ügyfélszolgálat ki tudná szolgálni a bejövő hívásokat, vagy ha működne az online időpontfoglalás, akkor sokkal kevesebben mennének be személyesen - főleg a covid alatt. Viszont sajnos itt még nem tartunk, addig pedig maradnak a türelmesen mosolygó ügyintézők. Nekem ma ők a nap hősei!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy haladgatnak a dolgaid :) És igaz, a várakozás, néha egész jó kis társaságokat tud összehozni. Viszont az online időontfoglalás ha tényleg működne, elkerülhető lenne a várakozás, mert ahhoz is kell egy fajta lelkiállapot, hogy az ember ott üljön órákat a sorára várva. Az egészségügy ugyanilyen szerintem, ott ugyan van időpont, de nem sokra megyünk vele, mert minimum 2-3 óra csúszás van mindig :/
    További sok sikert az ügyintézéshez és kevesebb várakozást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) azért igyekszem én is elkerülni a személyes ügyintézést, de áramszolgáltatóéknál ez egyelőre lehetetlen. a várakozáshoz valóban kell egy lelkiállapot, én a felcsesződés és a reményvesztés között szoktam ingázni, amire utólag már vicces visszaemlékezni.

      Törlés