2020. szeptember 9., szerda

berendezkedősdi

Karesz már napok óta pakolja ki a cuccait a kis garzonból és ajándékozza el alapítványoknak, hogy nekem helyet csináljon. Ő évek óta él itt, felgyűlt nála a sok lom (ő nem tudja, hogy én ezeket annak nyilvánítottam). Meg tárolgat olyan cuccokat is, amikre majd lehet, hogy egyszer szüksége lesz. De lehet, hogy nem. Szerencsére nyitott arra, hogy picit én is beleszóljak a majdani közös kuckónk elrendezésébe, úgyhogy elég sok kacatot sikerült már kidobatnom vele.

A hétvége eléggé produktívra sikerült (bár ezt kb. minden közös hétvégénken megjegyezzük). Szombat reggel a készülő lakásomnál kezdtünk, ott beszéltünk a kivitelezővel, mert a WC-t rossz helyre fúrták fel a falra, és ezért át kell tetetni. Onnan mentünk egy szerelvényboltba ventilátort nézni, majd irány az IKEA, ahol megreggeliztünk. Ezt a reggelit senkinek nem ajánlom, a tojásrántottának szerintem nem sok köze van a tojáshoz, és a kávé is nagyon híg. Viszont vettünk pár nagyon fontos dolgot, többek között teatojást, ami nálam fogyóeszköz:) Onnan átmentünk az Auchanba nekem íróasztalt nézni a home office-oláshoz.

Alig vártam, hogy hazaérjünk, és a terveim alapján picit átrendezzük a lakását. Az íróasztalt összeraktuk és a bútorok áttologatásával a tér sokkal tágasabb és világosabb lett. Az így felszabadult falra Karesz szekrénye aljában rejlő képei is felkerültek, amitől picit otthonosabb is lett a szoba. Mindketten megállapítottuk, hogy ez lett a kedvenc falunk:) Így, hogy beleszólhattam a lakás új elrendezésébe, jobban magaménak is érzem azt.. és szerintem Karesz ezt nagyon jól tudja.

Vasárnap OBI, majd függönyt mostunk és folytattuk a pakolászást. Délután elugrottunk az ÁzsiaCenterbe Karesznak venni pár dolgot (szerintem akkor voltam ott utoljára, mikor megnyílt). Estére viszont lemerültem és csak ejtőzni volt kedvem, úgyhogy azt végre az ágyban, tévézéssel töltöttük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése