2020. július 16., csütörtök

jószomszédi viszony

Ma reggel be kellett ugranom az építkezésre, hogy a közös képviselő odaadja a pincekulcsokat, és közben összefutottam a felettem és alattam vélő lakókkal. Mindkettő mosolygós öreg bácsi volt. Egyikük épp akkor tért haza kutyasétáltatásból, másikuk akkor ment piacra. És míg én azon izgultam, hogy a falak szétverése mekkora robajt és koszt okozott nekik és a ház többi lakójának az elmúlt két napban, és sűrűn szabadkoztam, addig ők inkább nyugtattak engem mosolygósan, hogy de nem tesz semmit, megértik az órákig tartó fúrást és a sok sittet, ez ezzel jár, és sok sikert kívántak! Mennyire jófej új szomszédaim vannak már:)


3 megjegyzés:

  1. De irigyellek a toleráns, jófej szomszédok miatt, mikor a mostani lakhelyünkre költöztünk és ugye voltak zajosabb munkálatok, folyton jöttek panaszkodni, hogy hangos meg mikor hagyjuk abba-fényes nappal volt hozzáteszem-stb.
    Ha most ennyire rendesek, és megértőek, biztos a továbbiakban is könnyű lesz velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. voltak azért picit puffogók is, leginkább nénik, de ők inkább az orruk alatt, háttal puffogtak.. azzal meg nem tudok mit kezdeni.

      Törlés
    2. Igen, a néni rosszabb indulatúak szeritem is. Itt a puffogások nagy része néniktől ered. De igazad van, a hátad mögött azt mondanak, amit akarnak.

      Törlés