2020. július 30., csütörtök

a squash

Mennyire elfelejtettem már, hogy milyen irtó jó reggel sportolni! Ez leginkább annak köszönhető, hogy nagyon nehezen kelek korán. Aztán ha mégis, akkor viszont mindig elcsodálkozom, hogy milyen szépséges a város amikor ébredezik, és rájövök, hogy mennyi mindenről maradok le a paplan alól. Szóval a pasim kitalálta, hogy menjünk reggel squasholni. A korai kelésen szerencsére gyorsan átestem, majd nemsokára a rakparton száguldottunk, és kicsivel később már a squashpályán szerválgattunk. Míg én izzadtam mint egy ló, addig ő kegyelem-passzokat tolt, kicsit sem volt megalázó a szitu. Én pedig minden egyes új passzal újra reménykedtem, hogy na majd most a földbe döngölöm.. nem így lett 😃 De nagyon jó volt mozogni, jó volt utána felfrissülni, és még egy reggeli is belefért együtt az egyik kedvenc kávézómban, szóval jó kis reggel volt! Szeretnék még ilyen reggeleket. Szeretnék könnyen kelni korán, mozgással kezdeni a napot, egy kávézóban megreggelizni, ücsörögni a napernyő alatt, hallgatni körülöttem az emberek csevegését, közben a laptopomon olvasni a híreket és érezni a frissen pörkölt kávé illatát. Na, meg squash közben szeretném őt is egyszer a földbe döngölni! Az alkarom viszont már most bezsibbadt az ütögetéstől, úgyhogy ma elég gyilkos lesz számítógépen dolgozni. Ezt a bejegyzést is időbe telt összehoznom, de le kellett írnom! Szép napot Nektek is!

2 megjegyzés:

  1. Gratu a pasidhoz! Ez egy friss kapcsolat, ha tippelhetek, mert még nem írtál róla :)
    Sok boldogságot és sok közös programot reggelente :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) igen az, úgyhogy még maradnék szűkszavú vele kapcsolatban. Viszont épp élményeket gyűjtünk, ami egyelőre tök jó:)

      Törlés