2021. január 28., csütörtök

napsugárok

Tegnap olyan szépen sütött a nap, hogy ha tehettem volna, akkor egész nap kint vagyok. Szerencsés vagyok, mert a munkahelyem nagyon rugalmasan kezeli ezt az őrületet. Teljesen rendben van az is, ha valaki lemond egy megbeszélést arra hivatkozva, hogy a gyerekkel kell tanulni. Meg az is tök okés, ha egy megbeszélés közben az egyik munkatársam mögött ott rohangászik a gyereke, a kutyája, a postás, akárki, sőt, a gyerek sokszor oda is ül a szülője mellé és integet és köszön nekünk, mi pedig visszaintegetünk, és már nevükön köszönünk vissza nekik. Számomra épp ez a feltétlen bizalom az, ami ösztönöz arra, hogy ne csalódjanak bennem, és minden el legyen végezve. A saját beosztásom szerint.

Úgyhogy a reggelemet szabaddá tettem és a készülő lakáshoz mentünk szőnyeget venni. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen dilemma lesz ez a szőnyeg-téma. Bár az interneten látok egy színt, de az az üzletben tök másképp néz ki neonfényben, majd megint más természetes fénynél. Csak úgy tudom a kanapéhoz próbálni, ha megveszem és hazaviszem. Egyet már elhoztunk, de sajnos vissza kellett vinni. Szerencsére eddig mindenhol azt mondták, hogy visszacserélik, ha nem lesz jó. A mai viszont jó lett, szőnyeg pipa! A következő dilemma a sötétítő függöny lesz, de abból szerencsére lehet mintát rendelni, most azt várom.

Ahogy hazaértem, már egyből indultam is tovább, csatlakoztam Angi és Leó sétájához. Nagyon szeretek a város közepén lakni, mert minden sétatávolságra van. Mivel Angiék is a belvárosban laknak, ezért megbeszéltük, hogy ha van napközben egy szabad órám, szívesen megyek velük sétálni. Angival félúton találkoztunk, majd a délelőtti napban egy parkban tologattuk a babakocsit egy lattéval a kezünkben. Leó végigaludta az egészet, neki nagyon jól esik ez a kinti levegő. Én is úgy feltöltődtem a sétától és a beszélgetéstől, hogy utána energiával tele toltam végig a munkát. Úgyhogy kérek szépen még több napot és jó időt és barátnőket és lattét!

Ez meg csak a vacsorám, mert már régen posztoltam kajákról:)

tükörtojás sajtos pirítóson, kendermaggal


1 megjegyzés:

  1. Mázlista vagy a melohelyedet illetően, olykor én is örülnek pár nap online munkának.
    A baba nagyon cuki lehet. Es egy-egy ilyen talalkozó az anyukának is feltöltődést jelent.
    A vacsorád remekül néz ki. Én is szeretem a tükörtojást paradicsommal és pirítóssal.

    VálaszTörlés