2020. április 28., kedd

ábrándos kérdések

Róka kezdeményezése az alábbi kérdőív, én meg imádok kérdőíveket kitölteni, úgyhogy írogattam egy keveset:)

1. Melyik a kedvenc meséd és miért?
A Mackótestvér. Vannak filmek, amiket ha egy adott pillanatomban nézek meg, akkor iszonyatosan a hatásuk alá tudok kerülni. Így volt ez a Mackótestvérrel is, és nagyon szeretem azért, mert sok mesével ellentétben nem szerelemről, hanem a testvéri szeretetről szól, ami szerintem legalább olyan csodás dolog, mint a szerelem:)

2. Ha az életedről sorozat készülne, mi lenne a címe és milyen kategória lenne?
A világutazó, és egyértelműen egy romantikus kalandvígjáték, ha létezik ilyen stílus.

3. Ha valami fura eső hullana, ami kiválasztottá tenné az épp esernyő nélkül buszra váró embereket, a jelen személyiségedhez illően milyen különleges képességet kapnál?
Belelátnék emberek fejébe. Mármint gondolataiba. Sokszor mikor utazom, akkor azt játszom, hogy megpróbálom kitalálni a velem szemben ülő sztoriját.

4. Milyen képességet akarnál, ha választhatnál és miért?
Visszamenni a múltba. Egyrészt mert vannak korok, amik nagyon érdekelnek, másrészt meg mikor a családfámat kutattam, akkor annyira, de annyira szerettem volna találkozni az őseimmel és kérdezni tőlük ezt-azt. De csak a révedezés maradt:)

5. Melyik a kedvenc sorozatod?
Húú, ez karantén idején beugratós kérdés, mert mostanában nagyon sok sorozatot nézek, néha többet is párhuzamosan. Ami most először eszembe jutott az a Vikings. Ezt régebben néztem, és imádtam a humorát, meg a történelmi vetületét.

6. Lennél halhatatlan? Miért?/Miért nem?
Szerintem nem. A halhatatlan emberek szerintem boldogtalanok, mert elvesztenek mindenkit, akit szeretnek.

7. Ha bármeddig elérne a kezed a világban, mi lenne az első három dolog, amiért tennél?
Ez nehéz kérdés, kicsit mintha egy szépségkirálynő választáson lennék. Vannak a fejemben projektek, amiket egyszer megvalósítok majd:) Először is szeretném, ha a szegénységben felnövő gyerekeknek ugyanannyi esélyük lenne, mint bárki másnak. Szeretném, ha egészségesen tudnának táplálkozni, ha nyelveket tanulnának és ha látnák a világot. És azt is szeretném, ha az állatok nem szenvednének többet emberek miatt.

8. Milyen lenne a számodra tökéletes világ?
Számomra az, ahol a bolygó összes kis élőlénye harmóniában élne egymással.

9. Ha át tudnál változni állattá, milyen állat akarnál lenni és miért?
Ezekre a kérdésekre soha nem tudtam a választ, mert nincsen kedvenc állatom. Emlékszem, hogy mikor a vizsgaidőszakban tanultam reggeltől estig és magoltam be a szövegeket, rettentően utáltam a szoba másik felén, a fotelban békésen szindító macskánkat, és azt kívántam, hogy bárcsak macska lehetnék és megúsznám az összes vizsgát:)

10. Ha lehetne egy beszélő állatkád, aki segít az életben, milyen állat lenne?
Mindenképpen egy olyan állatka lenne, akit zsebre lehet tenni, és magammal tudnám vinni mindenhova. Olykor súghatna is a fülembe mondjuk vizsgán vagy interjún, vagy akár elmennék egy tévés vetélkedőbe is és nagyon sok pénzt nyernék, mert az állatka a fülem mögött mindenre tudná a választ.

11. Ha a fürdőszobába menet meglátnál egy kísértetet, ami várakozó tekintettel néz rád, szerinted hogyan reagálnál?
Szerintem udvariasan megkérném, hogy ugyan már, tessék máshol kísérteni, és kedvesen kitessékelném a bejárati ajtón.

12. Ha bárhogy élhetnéd az életed, hogyan élnéd? Hogy néz ki számodra a tökéletes élet?
Egy idilli helyen a férjemmel és gyerekeimmel egészségben és szeretetben, közel a családhoz és barátokhoz. Éppen csak annyink legyen amennyire szükségünk van. A család mellett egy állatmenhelyet vezetnék, átjárnék a kisállatokhoz és hatalmas kampányokat csinálnék, hogy gazdára találjanak. Délután a gyerekekkel játszanék sokat, esténként a teraszon egy vörösborral pedig a férjemmel beszélnénk át a napot vagy csak ücsörögnénk az alkonyatban. Ilyesmi.

13. Ha olyan bolygón élnél, amiben karanténba zárva kellene töltened az életed (höhö), de belemászhatnál regényekbe, melyikbe ugranál fejest elsőként? Milyen karakter lennél? Ténykednél benne vagy csak nézelődnél abban a világban?
Szerintem én a nézelődős fajta lennék, aki aztán a háttérben nagy álmokat sző és talál hozzá sok-sok játszótársat és megváltanánk a fantázia-világot (höhö). Erről most az a mese jut eszembe, ahol a kisfiú egy nagy sárkány hátán repül, de most nem jut eszembe a neve.

14. Min változtatna az, ha tudnál teleportálni?
Bulikban nem azon aggódnék, hogy hogyan jutok haza:)

15. Mit tennél, ha éjszaka hazabandukolván meglátnál egy kóbor lovat az utcán?
Szerintem baromira megijednék.. főleg, hogy városban lakom. Szerintem lassan odamennék hozzá és megkérdezném, hogy hát hol a gazdád?, pedig tudom, hogy nem is tudnak beszélni. Aztán kigúgliznám a rendőrkapitányság címét és odavinném.. nem hiszem, hogy belevágtatnék vele az éjszakába, bocsi.

16. Ha van/lenne háziállatkád, és felruházhatnád egy különleges képességgel, mi lenne az? (ha többen vannak, mind kapnak egyet természetesen, így igazságos, haha)
Szeretném, ha jobban ki tudná mutatni az érzéseit. Szeretném, ha látnám rajta azt, hogy ha boldog, ha szomorú, ha csak egy ölelésre vágyik. Bár ezeket szokták mutatni az állatok, de szerintem olyan sok más érzésük is lehet, és én csak szeretném, ha mindent meg tudnék adni nekik.

17. Ha valakit csótánnyá változtathatnál, szerinted kibírnád, hogy ne tedd meg?
Szerintem annyira nem utálnék senkit. A csótány az egyetlen állat, amitől fóbiám van. Képes vagyok meredten nézni percekig megdermedve, és még egy partvissal sem bírok hozzájuk érni, úgyhogy általában vagy csótányirtóval patkolnak el, vagy megvárom, amíg önszántukból kimennek a bejárati ajtón.

18. Ha időutazhatnál a múltba, beleavatkoznál egy jobb jelen reményében? (nem feltétlenül saját életre gondolok)
A Holokausztot megakadályoznám. Persze, lehetne ezer háborút megakadályozni, de ez az, ami az én életemre is hatással volt.

19. Ha lenne szuperképességed, szerinted megpróbálnád vele megváltani a világot vagy csak kisebb saját célok elérésére használnád?
Nem szeretem az önbíráskodást, és lehet, hogy ami nekem jó, az másnak nem jó. Ezért szerintem leginkább kisebb célok elérésére vagy magam szórakoztatására használnám, ha egyáltalán használnám:)

20. Szerinted hogy reagálnál, ha egy nap kinyitnád a hűtőt, és az ételeidet miniatűr, meztelen emberek ennék?
Ez egy szörnyen fura kérdés, ez hogy jött? :D Szerintem azt hinném, hogy álmodom, és visszafeküdnék az ágyba, hogy hátha elmúlik:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasni. :)

    A 13as a Végtelen történet, Michael Ende. Írt ő sok könyvet, de a kedvencem tőle a Momo, ami egy kislányról szól, aki megmenti az emberek idejét. Ajánlom szeretettel, ha még nem olvastad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téééényleg, Végtelen történet!:) A Momo-t pedig nagyon köszönöm, meg is keresem.

      Törlés
  2. A Mackótestvér szerintem is jó mese.
    A 12.-es kérdésre a válasz nagyjából megegyezik az én elképzeléseimmel, terasz, pasi, vörösbor, alkonyat,közben a gyerekek körülöttünk játszanak.

    VálaszTörlés
  3. Héé, tök véletlen keveredtem ide, de poén, hogy te is kitöltötted! Köszönöm! :))

    A 20-as kérdés úgy jött, hogy kerek számú kérdésáradatot akartam, és ez volt az első dolog, ami eszembe jutott. :P

    A romantikus kalandvígjáték amúgy érdekesen hangzik. :)

    VálaszTörlés