2020. április 23., csütörtök

karanténturizmus

Ma éjjel is felébredtem és forgolódtam az ágyban, de az lenne a fura, ha egyszer egy éjszakát végigaludnék. Reggel pedig úgy éreztem magam, mint egy összegyűrt papírzacskó, amin áthajtott a reggeli csúcsforgalom. Úgyhogy hidegvizes arcmosás, hidratáló, kis szempillaspirál, egy bödön zöld tea; és a reggeli videóhívásban a főnökömtől már azt hallottam, hogy milyen kisimult az arcom... ha tudná!:)

Azért jó dolgok is történtek velem tegnap.

  • úgy tűnik, hogy lassan, de biztosan beindul ez a lakásvásárlás, és ha minden jól megy, pénteken mehetek az összes papírért az ügyvédhez. Olyan régóta húzódnak az adminisztrációs dolgok, hogy el sem hiszem, hogy már szinte a célegyenesben vagyok (és már moodboardot és berendezési tervet is gyártottam a képzeletbeli lakáshoz)!
moodboard:)

  • délután kimentem a szokásos kis sétámra. Imádok eltévedni az utcákban, és új helyeket felfedezni. Most például azt találtam ki, hogy egy útelágazásnál mindig arra megyek, amerre az utca felfelé emelkedik. Így egy idő után feljutok a domb tetejére, ahonnan már csak lefelé kell jönni. Megint felfedeztem új lépcsőket, ösvényeket, (egy rágcsáló tetemét.. meh), és végigmentem a kedvenc utcámon, ugyanis már ilyen is van.

imádom a kora esti fényeket és ezeket a csoda-villákat




Most, hogy nem utazhatok, a délutáni sétákat próbálom úgy felfogni, mintha turista lennék. Azt csinálom, hogy a telefonomra fel van rakva a polarsteps app, amit rengeteget használtam utazásokhoz, mert internetes kapcsolat nélkül is tudja trekkelni, hogy merre vagy. Úgyhogy most minden sétámat ezzel az appal trekkelem, és a végén tök jó lesz visszanézni, hogy merre barangoltam és hány kilométert tettem meg összesen "karanténturizmussal".

Aztán azon is gondolkoztam, hogy amíg a karantén idején így be vagyunk korlátozva, lehetne csinálni egy "ismerd meg a lakhelyedet" oldalt, amin össze lehetne gyűjteni a környék rejtett kincseit. Annyi cuki villát és érdekességet láttam már, amit jobb esetben nem vennék észre. Vagy lehet, hogy már létezik ilyen oldal?

Hát így utazom én mostanában:)

3 megjegyzés: