2021. november 24., szerda

bogyók

Három fronton támadok. Az elmúlt héten voltam endokrinológusnál, nőgyógyásznál és biorezonancián is.

Az endokrinológushoz kocsival kellett mennem, és most volt először szükség arra, hogy egyedül parkoljak. Az értesítőben az állt, hogy a rendelő környéki utcákban a parkolás időigényes lehet, ezért ezzel is számoljunk. Ettől persze jobban izgultam, mint magától a vizsgálattól, úgyhogy Karesszal előző este elautóztunk a rendelőig, és a környéken kavirnyászva minden szögből gyakoroltuk a parkolást. Másnap élesben persze nem ment a hátra betolatás, de aztán találtam egy elölről beparkolós helyet, és megmenekültem. Az endokrinológus elküldött egy sor vizsgálatra, úgyhogy karácsonyig nem fogok unatkozni.

Aztán voltam egy nagyon fancy nőgyágyásznál is, ahova egy rém bunkó asszisztensen keresztül vezetett az út. Amikor pedig kiszolgáltatva érzem magam, ezek az apró, lekezelő böffentések rosszabbul is esnek. Az orvos szerencsére nagyon kedves és türelmes volt. Volt egy nagyon menő vizsgáló széke is, amire először azt hittem, hogy egy szék, mire ő elnézően elővette a távirányítót, és mint egy masszázsszéket, mozgatta be pozícióba.

A harmadik esemény a biorezonancia volt, ezt Karesz ajánlotta. Sokan várhatnak, mert úgy kerültem be, hogy valaki lemondta az időpontot. Picit szkeptikusan mentem, de nagyon kíváncsi voltam. A vizsgálóban halk relaxációs zene fogadott, illóolaj szaga terjengett, körben szórt fény, a polcokon mécsesek,  buddha- és angyalkás szobrok, könyvek és egy virágait bontogató orchidea. Az asztal alatt pedig egy kutya horkolt. Nagyon gyorsan zen közeli állapotba kerültem, és távolinak tűnt az utcáról behallatszó autók zaja. A természetgyógyász felvette az adataimat, majd rámcsatolt kis tappancsokat és egy gép letérképezte a sejtjeimet. Ezt elemeztük ki egy órán keresztül, meg beszélgettünk Baliról, ahonnan ugyanolyan nyakláncunk volt, beszélgettünk a testünk jelzéseiről, meg a különböző relaxációs módszerekről. A végén kaptam tőle kapszulákat, úgyhogy reggelente a szokásos vitaminjaimmal együtt most egy egész maroknyi bogyót veszek be, és nemsokára szerintem superwoman leszek!

Ennyi vizsgálat után azon gondolkoztam, hogy mennyi minden van, amire érdemes odafigyelni, mennyi lehetőség van prevencióra, és hogy talán boldogabb ember az, aki nem pörög ezeken, csak szimplán változatosan és egészségesen táplálkozik, és sokat sportol. Mert mindennek ez az alfája és omegája. Mondta ezt Lujza, majd a reggeli teával bevette a 78 tablettáját.

4 megjegyzés:

  1. Húha, úgy látom, idén még rád is vár néhány vizsgálat. De az egészség a legfontosabb.
    Még sosem feküdtem távirányítós nőgyógy. vizsgáló székben :o érdekes lehet.
    Akár csak a biorezonancia vizsgálat. Annyi helyen láttam már írva, de sosem tudtam, mit takar valójában. Remélem, csupa jó eredményt kapsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én erről semmit nem tudtam, amíg Karesz ki nem találta, hogy menjek. egyelőre még kicsit kétkedő vagyok, de veszteni nem vesztek vele :)

      Törlés
  2. Mit tud nyújtani hosszú távon a biorezonancia? Mennyire támasztják alá ezeket az eredményeket más bizonyítékok is (laborvizsgalatok pl.)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki ezt űzi, az azt mondja, hogy a biorezonancia a sejtek szintjén nézi a test állapotát. Nem azt nézi, amit a laborvizsgálat, hogy határértéken belül vagy-e, hanem hogy azon belül hogyan viszonyulnak egymáshoz a mért adatok. Ezért szerintük hosszú távon ez inkább megelőzésre szolgál, ami még laborral nem mutatható ki, semmint reaktív kezelésre. Meg növényi alapú készítményekkel dolgoznak. Tudományosan nem tudom, hogy ez mennyire bizonyított, van aki esküszik rá, van aki teljesen szkeptikus.

      Törlés