2020. november 25., szerda

csöpögős, de szép

Jövő hétvégén megyünk meglátogatni Karesz anyukáját. Ő egyedül lakik egy kis faluban, ezért azt gondoltam ki, hogy addigra csinálunk neki kis kézzel készített adventi naptárat. Ehhez beszereztem egy teaválogatást 24 különböző teával, a többi alkatrész felkutatását pedig Karesz vállalta. A filterekre spárgával kis kártyákat kötünk majd, amikre üzeneteket, kedvességeket írunk fel, hogy minden nap kapjon a teája mellé egy kis figyelmességet egészen karácsony napjáig. A teafiltereket majd egy dobozba rakjuk, és csak a megszámozott kártyák fognak belőle kilógni. Remélem, hogy az igyekezetünket látva majd eltekint attól, ha ügyetlenül fog kinézni a műalkotás, és szeretni fogja a végeredményt:)

forrás: https://hatszinvirag.cafeblog.hu/


Tegnap este pedig spontán előszedtem a szekrény aljából a karácsonyi füzért, és körbe-körbe jártam a lakásban, hogy hol lenne a legjobb helye. Végül a konyhaasztal fölé szereltem fel. Aztán letisztogattam pár karácsonyi díszt, azokat is feltettem ide-oda a pici lakásban. Gyertyákat vettem elő és a lakás különböző sarkaiban meggyújtottam őket. 

Közben megfőtt a pörkölt, a konyhában kellemes meleg volt. A tüzet lekapcsoltam, a lámpát leoltottam, a karácsonyi füzért bedugtam, és a csendes félhomályban kavargattam az ételt. Nemsokára megjött Karesz is, megállt a füzér előtt, és nevetve elmondta, hogy ő pont ezt tervezte nekem meglepetésnek, hogy egyik este feldíszíti a lakást.

Kicsit más lesz ez a karácsony, de már kezdem érezni a szelét, és vágyom a narancs illatára - fel is írtam a bevásárlólistára -, a minap karácsonyi dalokat hallgattam, és most már vannak fényeim is. Csöpögős, nem? :D

6 megjegyzés:

  1. Had csöpögjön, ilyen is kell néha! :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék most te lenni, klassz, hogy ilyen körülmények közt is rá tudsz hangolódni a karácsonyra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez picit olyan, mint egy kapaszkodó, és próbálok a körülményekhez képest hasonló karácsonyi hangulatba kerülni, mint máskor:)

      Törlés
  3. Ha én ilyen ajándékot kapnék, nagyon örülnék, szerintem anyósod is fog. Legjobbak a kézzel készített ajándékok :)
    Örülök, hogy nálad már karácsonyi a hangulat, nálam még várat magára

    VálaszTörlés