2023. szeptember 24., vasárnap

primadonna

Mikor Karesz virágot hoz nekem, általában azokat szét szokta osztani több vázába. Így mikor hazaérek, akkor a lakás különböző pontjain várnak meglepetés virágok, és az egész lakás illatozik. Most egy csokor fehér rózsát hozott, és munka után ott vártak a konyhapulton, az étkezőasztalon és a nappali szekrényén szétosztva három vázába. Pár napig csodálhattuk őket, majd lassan elkezdtek hervadni. Na, nem az az egy szál, ami a nappali fiókos szekrényén állt!

A fiókos szekrény a nappali sarkában áll, felette pedig a fal felé fordítva egy állólámpa. Esténként ezt szoktuk feloltani, hogy legyen egy kis hangulatfény. A rózsa ezt másképp gondolta. Mikor kint besötétedett és mi feloltottuk az állólámpát. Ez volt a rózsa pillanata, ő került reflektorfénybe. Annyira imádta a felé áradó fényt és meleget, hogy úgy kinyílt, hogy majdnem kiesett a vázából. Mi pedig illedelmesen csodáltuk az ő tündöklését minden este. Ő lett a primadonnánk, akinek drukkoltam, hogy csak még egy napot kaphassak belőle.

Aztán tegnap sajnos elvirágzott. De hálás vagyok neki, hogy ilyen sokáig bontogatta a szirmait és illatozott nekünk.

3 megjegyzés:

  1. De aranyos volt ez a bejegyzés és a rózsa is :) A legszebb virágok szerintem a rózsák. Én imádom őket. Van bennük valami fenséges.

    VálaszTörlés
  2. Lujza, mi újság veled? Jelentkezz be kérlek, hiányzol nekünk!

    VálaszTörlés
  3. Szia Lujza, teljesen eltűntél, de remélem, csak azért, mert lefoglal sok jó dolog, de azért olyan jó lenne hallani felőled. Boldog tavaszt!

    VálaszTörlés